Permalänk
Medlem

trådlös mus, tangentbord och headset

Hej,

Vill köpa trådlös tagentbord, mus och headset. Dock så vet jag inte hur bra det är för spel. Jag spelar Apex och det kräver ganska snabba respons.
känner ni till nån bra tangent eller mus som kan rekommenderas?

jag kollar fundera på
Logitech G305
Razer Basilisk Ultimate

Corsair Gaming K57 RGB Wireless

tack i förhand

Permalänk
Medlem

Jag kör G305 och är mycket nöjd. Rekommenderas till alla som vill ha en mindre, trådlös mus.

Permalänk
Medlem

Jag har haft Logitech G403 wireless ett bra tag, o kan absolut rekomendera den, vet dock inte om dom säljs längre?

Permalänk
Medlem

Kör tangentbord G613, Mus G502 lightspeed, headset G935 och har även Logitechs musmatta som laddar musen trådlöst.
Det som jag tycker är skönt är att styra alla dessa med en och samma programvara, det kan var nått att tänka på eftersom du valt flera olika tillverkar, det är ju inviduellt men tycker det är skönt och att ha så lite extra program installerade å sköta allt med ett program, samt att man kan synka rgb med allt utan problem, kan va värt att tänka på tycker jag iallfall!

Förövrigt riktigt nöjd med dessa grejer, inga problem med delay mot trådade grejer vad jag känner, Logitechs gaming serie ska ju dessutom inte va nån skillnad mot trådade tillbehör när det kommer till svarstid ska jag ha läst nån gång men det får gärna dubbel kollas 😁

Visa signatur

Corsair 900D---Asus Maximus APEX XI Z390---i7 9700k(5.2Ghz All Cores. Uncore 4.5)---2x16 Gskill Trident Z Royal 4000mhz cl15/16+Tweaked Subtimings---RTX 4080 Zotac Amp Extreme Airo---Corsair RMX1000w---Samsung 970Evo+ 2,5TB NVME.
Full Custom Loop CPU/GPU---Only EKWB Parts---480x60Rad---360x60Rad--- 240x60Rad---21 Fans.
Monitor: Asus PG348Q 34Inch UltraWide 3440x1440--100Hz.
Misc: Mouse-Logitech G502---Headphones-Logitech G935---T-Board-Ducky Mecha Mini 2 silent Red.

Permalänk
Medlem

Stort tack för rekommendationerna.
@Smegmer riktigt bra punkt där. ska kolla upp deras gamig respons