Permalänk

Corsair Obsidian 650D

Har ett gammalt 650D chassi ståendes som inte använts på många år. Det står bara och samlar damm. Tänkte att jag lägger upp en skänkes-annons här ifall någon är intresserad av det då det känns lite synd att bara slänga det.
Chassit har stått länge och det har tillkommit lite skavmärken i framkant på ovansidan.
Chassit är så gott som komplett. Det saknas en täckplåt för pci-platserna på baksidan, skruven finns dock. 200mm fläkten i toppen och 120mm fläkten baktill är också väck. En av piggarna för gallret/fläktfiltret på framsidan är av så det sitter enbart fast på ena sidan upptill.
Chassit finns i Vänersborg för avhämtning. Bilder kan ordnas på förfrågan.

Om ni inte är bekanta med chassit ifråga finns här en recension från SweCs egen Chassi-Jesus
https://www.youtube.com/watch?v=0YWf_5dIY7Y

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Acer Predator XB271HU | Asus Z490-F | i5 10600K | 16GB RAM | Asus RTX2070 Super | Samsung 970 Evo Plus 500Gb | WD Blue SN550 1Tb | EVGA Supernova G2 750W | Windows 10 Home
Ljud: Musical Fidelity X-Can v8 + Sennheiser HD650
Citera om du svarar på nåt jag skrivit så jag hittar tillbaka!

Permalänk

Hejsan

Jag är lite intresserad av detta.

Permalänk

hejsan

finns det kvar ??

Permalänk
Skrivet av swedishnightmare:

hejsan

finns det kvar ??

Hej!
Yes chassit är kvar. Skicka gärna pm.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Acer Predator XB271HU | Asus Z490-F | i5 10600K | 16GB RAM | Asus RTX2070 Super | Samsung 970 Evo Plus 500Gb | WD Blue SN550 1Tb | EVGA Supernova G2 750W | Windows 10 Home
Ljud: Musical Fidelity X-Can v8 + Sennheiser HD650
Citera om du svarar på nåt jag skrivit så jag hittar tillbaka!