Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

4690K, 16 GB DDR3, Z97 ATX

Uppgraderat dator och fått delar över.

RAM: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE (Två svarta stickor, två röda)
CPU: Intel Core i5-4690K
MB: ASUS SABERTOOTH Z97 MARK 2 ATX

Processor har varit överklockad och delarna har använts i ej djurfritt hem.

Skickas bara vid bud över 1000 kr + frakt. Vid upphämtning så accepteras bud på delar för sig, men bud på allt premieras även där.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1000+frakt för allt.

Permalänk
Medlem

1100kr + frakt för allt

Permalänk
Medlem

1150 plus frakt för allt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

1200+frakt.

Permalänk
Medlem

Jag har redan fått in acceptabla bud, så jag ser ingen anledning att dra ut på detta; stänger budgivning ikväll vid 17-18 någon gång.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rah!:

Jag har redan fått in acceptabla bud, så jag ser ingen anledning att dra ut på detta; stänger budgivning ikväll vid 17-18 någon gång.

Följer de med någon kylare?
Finns i/o plåten?
Original kartong Moderkort?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av maddush:

Följer de med någon kylare?
Finns i/o plåten?
Original kartong Moderkort?

Skickades från m.sweclockers.com

Bra frågor. Tråkiga svar:
Kylare: Nej, kylare kastades vid en flytt för 2 år sedan ("Den kommer jag ändå aldrig behöva").
I/O-plåt: Ja, den finns och följer med.
Originalkartong (och tillbehör): Nej, originalkartongen mötte samma öde som kylaren, om jag inte kastade den för ännu längre sedan. Medföljande CD-skivor och dylikt är alltså också borta.
Mer info:
Inga kartonger finns kvar för delarna.
Digitala kvitton finns.
Allt sitter idag monterat på moderkortet, vid sändning så plockar jag ut RAM och vadderar dem var för sig, CPU tänkte jag låta sitta kvar i sockeln under frakt.

Jag förstår om någon känner att de vill revidera sitt bud pga mitt slarv med informationen (särskilt kylare kan ju medföra att en extra utgift behövs för att paketet ska ha avsedd funktion). Skriv om ni är nöjda ändå och står kvar vid ert bud eller om ni vill ändra så ser vi vart det bär.

Mvh
Anders

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rah!:

Bra frågor. Tråkiga svar:
Kylare: Nej, kylare kastades vid en flytt för 2 år sedan ("Den kommer jag ändå aldrig behöva").
I/O-plåt: Ja, den finns och följer med.
Originalkartong (och tillbehör): Nej, originalkartongen mötte samma öde som kylaren, om jag inte kastade den för ännu längre sedan. Medföljande CD-skivor och dylikt är alltså också borta.
Mer info:
Inga kartonger finns kvar för delarna.
Digitala kvitton finns.
Allt sitter idag monterat på moderkortet, vid sändning så plockar jag ut RAM och vadderar dem var för sig, CPU tänkte jag låta sitta kvar i sockeln under frakt.

Jag förstår om någon känner att de vill revidera sitt bud pga mitt slarv med informationen (särskilt kylare kan ju medföra att en extra utgift behövs för att paketet ska ha avsedd funktion). Skriv om ni är nöjda ändå och står kvar vid ert bud eller om ni vill ändra så ser vi vart det bär.

Mvh
Anders

I/o shield var de viktigaste
Mitt bud kvarstår om de går skicka på ett bra sätt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ger elixyr en chans att svara också under morgondagen. Annars är det ditt.

Permalänk
Medlem

Jaa, mitt bud står kvar. 1200 + frakt.

Eller har jag missat nått?

Permalänk
Medlem
Skrivet av elixyr:

Jaa, mitt bud står kvar. 1200 + frakt.

Eller har jag missat nått?

Du missade några frågor jag ställde bara som kunde motiverat en ökning av mitt bud 😀
Men så blev inte fallet
Jag bjuder inte över dina 1200kr

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av elixyr:

Jag tolkar det som att du sett informationen och står kvar vid ditt bud då Har skickat PM.