Permalänk
Medlem

RGB fläktar & Kontroller

Halloj!

Söker lite adresserbara (RGB) fläktar och Corsair commander pro (eller om det finns liknande).

Är på jakt till ett kommande bygge, så har ni annat i kylningsväg (ej luft kylning) så kan det också vara intressant! Hook me up!

/Filip

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Chassi: Phanteks Evolv X || Mobo: MSI Z490 EK X || CPU: i9-10900KF || RAM: G.skill Trident 32GB 3600Mhz || GPU: Inno3D 3080 Frostbite || SSD: 2x WD Blue 1TB NVME || PSU: ASUS Rog THOR 1200W || OS: Windows 10 Pro || Radiatorer: Corsair & Barrow 360mm || CPU-kylare: EKxMSI Monoblock || Bildskärm: Lenovo Y27gq-25

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wipen:

Halloj!

Söker lite adresserbara (RBG) fläktar och Corsair commander pro (eller om det finns liknande).

Är på jakt till ett kommande bygge, så har ni annat i kylningsväg (ej luft kylning) så kan det också vara intressant! Hook me up!

/Filip

Läs hela annonsen här

Jag skulle eventuellt ha 2 st set av dessa att sälja beroende på pris. Har kvar lådor och tillbehör.

länk: https://www.inet.se/produkt/5320421/corsair-ll-series-ll120-r...

DVS jag har totalt 6x LL120 corsair RGB fläktar samt 2x av de där kontroller för rgb.

Visa signatur

MB: Asus Rog B550-F WiFi | CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: RTX 4070TiS PNY Verto | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: G.skill Trident Z, 14-14-14-34, 3200 Mhz, 2x 8gb

Permalänk
Avstängd
Skrivet av draanexle:

Jag skulle eventuellt ha 2 st set av dessa att sälja beroende på pris. Har kvar lådor och tillbehör.

länk: https://www.inet.se/produkt/5320421/corsair-ll-series-ll120-r...

DVS jag har totalt 6x LL120 corsair RGB fläktar samt 2x av de där kontroller för rgb.

Vad vill du ha för 3st av dem? (Tror nog nt han vill ha alla men venne)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av draanexle:

Jag skulle eventuellt ha 2 st set av dessa att sälja beroende på pris. Har kvar lådor och tillbehör.

länk: https://www.inet.se/produkt/5320421/corsair-ll-series-ll120-r...

DVS jag har totalt 6x LL120 corsair RGB fläktar samt 2x av de där kontroller för rgb.

Det är intressant, vad hade du tänkt dig för pris för alla 6 och kontrollerna?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Phanteks Evolv X || Mobo: MSI Z490 EK X || CPU: i9-10900KF || RAM: G.skill Trident 32GB 3600Mhz || GPU: Inno3D 3080 Frostbite || SSD: 2x WD Blue 1TB NVME || PSU: ASUS Rog THOR 1200W || OS: Windows 10 Pro || Radiatorer: Corsair & Barrow 360mm || CPU-kylare: EKxMSI Monoblock || Bildskärm: Lenovo Y27gq-25

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonah312:

Vad vill du ha för 3st av dem? (Tror nog nt han vill ha alla men venne)

Om jag skulle sälja så skulle jag nog föredra o sälja alla på en gång (alternativt ha bekräftat att flera skulle köpa alla totalt).

Skrivet av Wipen:

Det är intressant, vad hade du tänkt dig för pris för alla 6 och kontrollerna?

Skickades från m.sweclockers.com

Inte helt hundra på vad för pris jag hade tänkt mig för alla dessa. Fått en del intresse via PM också så för närvarande tar jag emot bud för att se vad de kan gå för.

Visa signatur

MB: Asus Rog B550-F WiFi | CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: RTX 4070TiS PNY Verto | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: G.skill Trident Z, 14-14-14-34, 3200 Mhz, 2x 8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av draanexle:

Inte helt hundra på vad för pris jag hade tänkt mig för alla dessa. Fått en del intresse via PM också så för närvarande tar jag emot bud för att se vad de kan gå för.

Skulle kunna tänka mig 1400 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Phanteks Evolv X || Mobo: MSI Z490 EK X || CPU: i9-10900KF || RAM: G.skill Trident 32GB 3600Mhz || GPU: Inno3D 3080 Frostbite || SSD: 2x WD Blue 1TB NVME || PSU: ASUS Rog THOR 1200W || OS: Windows 10 Pro || Radiatorer: Corsair & Barrow 360mm || CPU-kylare: EKxMSI Monoblock || Bildskärm: Lenovo Y27gq-25