Permalänk
Medlem

Corsair HX1200 / LanCool II

Hej
Har ett Corsair HX1200 till salu, endast använd någon månad. Köptes inplastad här på tradera för ett tag sedan. Har en leveransbekräftelse på den men osäker om det gäller om kvitto. Ingår gör även en komplett CableMod PRO ModMesh C-Series RMi RMx Cable Kit - carbon. Inga märken eller skavanker förutom lite damm Specifikationsklisterlappen är borttagen från toppen av nätdelen men följer med i kartongen.

Startbud på detta är 1500:-

Har även en LanCool II men alla tillbehör som finns. (Led strip, Hotswap HDD, Vertical GPU kit, USB-C i fronten. Sitter även 5st InWin Polaris RGB fläkten i chassit. Inga märken eller skavanker förutom lite damm

Startbud på hela kalaset är 1300:-. Skickas helst inte pga av vikten.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Kan vara intresserad av chassiet med tillbehör om du mot förmodan är villig att skicka.
Börjar i så fall med utropspriset 1300kr + frakt.

Visa signatur

There's no place like 127.0.0.1

Permalänk
Medlem

Ska kolla lite på fraktalternativ

Permalänk
Medlem

Som ovan kan vara intresserad Corsair HX1200 och tillbehör CableMod PRO ModMesh C-Series RMi RMx Cable Kit - carbon om du mot förmodan är villig att skicka.
Börjar i så fall med utropspriset 1500 kr + frakt. Stockholm

Permalänk
Medlem

Nätdelen är inga problem att skicka! Den är din för 1500 + frakt om du vill ha den

Permalänk
Medlem
Skrivet av SirLagsalot:

Kan vara intresserad av chassiet med tillbehör om du mot förmodan är villig att skicka.
Börjar i så fall med utropspriset 1300kr + frakt.

Det verkar gå att komma undan med en frakt på 213kr med schenker. Isf är den din för det priset

Permalänk
Skrivet av MALmen:

Det verkar gå att komma undan med en frakt på 213kr med schenker. Isf är den din för det priset

Det står vi ut med. Är inte ofta online men skicka ett PM när annonstiden gått ut såvida ingen bjuder över.

Visa signatur

There's no place like 127.0.0.1

Permalänk
Medlem

Vänligen ge mitt ditt nummer, så jag kan swisha imorgon till dig.
Och jag ska skicka även leveransadressen.

Permalänk
Medlem

Ursäkta kunde inte swisha allt pga max beloppsgräns var nådd. men det fungerade ikväll
leveransadressen.

Personuppgifter borttagna /mod