I7 4770K, Asus GTX980 20th Anniversary, 32GB RAM m.m.

Permalänk
Medlem

I7 4770K, Asus GTX980 20th Anniversary, 32GB RAM m.m.

Säljer av min gäst/media-PC då jag har byggt en mindre.

Datorn är helt genomgången med tryckluft och med ny kylpasta på både CPU/GPU samt med nya tysta fläktar, den kommer färdiginstallerad med en genuin W10 Pro licens.

Spec följer.
Processor: Intel Core I7 4770K(4 kärnig på 22nm med HT) som klockar helt okej om man vill.
RAM: HyperX Beast 4X8=32GB 2400Mhz DDR3 11-13-14-32(Kan säkert tweakas, detta är XMP)
Mobo: Gigabyte Z97X-UD5H-BK
GPU: Asus - Nvidia Geforce 980 20th Anniversary(Snabbaste 980)
3X SSD: SanDisk X400 128GB, Kingston SA400M8120G M2 SATA 120GB(denna är ny), Samsung 840 EVO 120GB - Samtliga diskar har bra SMART värden.
CPU kylning: Noctua NH-D14 med en 120mm BeQuiet pure rock fläkt på.
Nätagg: 750W Coolermaster 80+ Bronze(ej modulärt)
Chassi: Phanteks Eclipse P400, kommer med två nya chassifläktar, en 120mm fractal design och en 140mm Corsair AF140 med röda LED's.

Datorn är köpt i delar utav mig, jag har använt den som huvudrigg med en lättare OC(@ 4.3Ghz) och på senare tid som gäst/LAN PC utan klock, CPU'n är deliddad och kylpastan under IHS'en är bytt mot conductonaut, s.k. flytande metall för bättre temps. Om man ogillar belysning så kan jag utan vidare koppla ur belysningen på grafikkortet samt byta ut Corsairfläkten mot en 140mm R3 fläkt från fractal design istället.

Datorn kan testas på plats, ser helst att köp görs mot avhämtning då jag saknar kartongen för chassit.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Intresserad av att sälja i delar?

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

@ManBearPig: Nej, men tack ändå.

Permalänk
Medlem

Polarn är intresserad men kommer tyvärr krävas frakt och köp vid löning isf. Så om den skulle vara kvar av nån anledning och du får för dig att frakta så hojta till!

Visa signatur

CITERA SÅ JAG HITTAR TILLBAKA!
Fraktfritt på Inet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoubiey:

Polarn är intresserad men kommer tyvärr krävas frakt och köp vid löning isf. Så om den skulle vara kvar av nån anledning och du får för dig att frakta så hojta till!

Noterat!

Permalänk
Avstängd

3500:- Bor i sthlm kan tänka mig bila ner

Permalänk
Medlem

@BenjiBE: Tack för budet! Jag vet inte om jag kan ta det dessvärre, förstår dig dock, blir ju en utgift i både tid och bensin att åka från Stockholm.

Permalänk
Medlem

3800:- bor utanför Örebro och jobbar i närheten av Gustavsvik, så hämta är inga problem.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Såld för utsatt pris.