Se Samsung Galaxy Unpacked ikväll

Permalänk
Melding Plague

Se Samsung Galaxy Unpacked ikväll

Klockan 20:00 går Galaxy Unpacked 2020 av stapeln, där Galaxy S20-familjen och vertikalt vikbara Galaxy Z Flip väntas avtäckas.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Grafenbatteri baserat på litium?
Vore märkligt annars då de slagit på trumman för att de kommer i år.
Kör inte Samsung men bättre batterier är alltid välkommet.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kan de göra en tillräckligt bra telefon för att jag ska byta till dem? Kanske?!

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nyhet:

Klockan 20:00 går Galaxy Unpacked 2020 av stapeln, där Galaxy S20-familjen och vertikalt vikbara Galaxy Z Flip väntas avtäckas.

Vertikalt vikbar var Galaxy fold, man vek den längs med ”höjden” på telefonen så att den blev smalare.
Horisontalt vikbar är vad Galaxy Z Flip är, man viker den längs med bredden så att den blir kortare.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nån som vet om det brukar sändas på Youtube också? Lättare att få upp det på tvn då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av voro12:

Nån som vet om det brukar sändas på Youtube också? Lättare att få upp det på tvn då.

Tidigare år har de det.

Visa signatur

Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ω
CM Storm Quick Fire TK Brown
Zowie FK1+

Permalänk
Medlem
Skrivet av voro12:

Nån som vet om det brukar sändas på Youtube också? Lättare att få upp det på tvn då.

https://www.youtube.com/watch?v=MIQdJkoTh48

Startar 20:00

Permalänk

Galaxy Z Flip blir ny och en stor grej.
Galaxy buds nya får lite bättre batteritid.
Samsung Galaxy S20 får mycket bättre kamera, sedan lite snabbare cpu och kanske 5G.

Bortsett från detta tror jag det ej blir så mycket mer.. Det jag hoppas på är bluetooth 5.1. Vilken största fördel är att man kan se riktning på saker.
Jag tänker det är perfekt för att se riktning på Galaxy buds som man har tappat eller nycklar, men även andra saker kan nyttja detta i framtiden:
https://www.howtogeek.com/403606/bluetooth-5.1-whats-new-and-...

Men vad jag har hört ryktas så kommer ej BT 5.1 med i Galaxy S20

Permalänk

Oj, vad mycket skräp som kommer förinstallerat på samsunglurar, 10 appar och 1GB skräp. Går ju inte att avinstallera hälften på ett bra sätt heller. Skulle aldrig ta i en med tång om det inte vore för att jobbet envisas

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7 6700k @4,1 base - 4,4 Turbo | XFX 590X Fatboy | Gigabyte Z270 D3 | 2x16 GB Corsair Vengence 3200MHz Cl 16| Intel 750 400GB |EVO 970 1 TB Steamdrive| 64TB thin provision

Permalänk
Medlem

• Galaxy S20 (4G): 9990 kr
• Galaxy S20 5G: 10 990 kr
• Galaxy S20+ 5G: 11 990 kr
• Galaxy S20 Ultra 5G: 14 990 kr

Verkar vara priserna som gäller.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

1380$? det var som attan, trodde mig på ett klart högre pris

Permalänk
Medlem

bara jag som precis började kolla och trodde nästan att det va ett apple event ? xD

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Skrivet av Undain:

1380$? det var som attan, trodde mig på ett klart högre pris

Håller med och sedan tunt glas.. Klart bättre än vad jag hade hoppas på. Detta betyder dock inte att jag köper en.

Permalänk
Medlem

Gött de börjar få ner priset på dessa fold devices, nu ska bara tekniken mogna mer och mer så kanske det blir något i framtiden.

Permalänk
Medlem

120hz som standard, riktigt gött måste jag säga! Nu följer förhoppningsvis alla andra tillverkare på också

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Brekker:

120hz som standard, riktigt gött måste jag säga! Nu följer förhoppningsvis alla andra tillverkare på också

Medföljer en extra reseladdare så du kan ladda under dagen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Bortsett från ej bluetooth 5.1 så var jag positiv överraskad till precis allt. Det blev en större skillnad i år än vad jag hade trott. För ni som tycker att Samsung S20 är för dyr, så sänkte de priset på Galaxy S10. För de som tycker S10 är för dyr, ja prissänkning på den sätter prispress på billigare osv.

Permalänk
Medlem

Märks att Samsung satsat rejält på 2020. Sedan återstår att se hur bra allting fungerar i praktiken. Väldigt bra specs. Hoppas de kan sy ihop det med bra UX också. Har lämnat Samsung just på grund av att de brustit i den delen tidigare.

Permalänk
Medlem

Prestanda och gällande RAM/lagring tvålar de till mina laptops rejält. Vågar man hoppas på vettig dockning och DesktopOS? Vansinnigt stora bara, min S7 är på gränsen till att hålla och hantera med 1 hand tycker jag (ett krav för mig, använder mobilen på raster när jag äter, samt när jag går med barnvagn, osv)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASUS P8Z68-v Pro i7 2600K@4.5, 32GB RAM, RX 580, 4K Samsung u24e590, Intel SSD, Seagate SSHD, LG BH16NS55 BD/RW, MacOS Monterey, Win 10+11, Linux Mint

Macbook Pro 2009, 8GB RAM, SSD, MacOS Catalina + Windows 7

Permalänk
Medlem

Var det bara jag som tyckte att det stod "Galaxy Cracked" första gången man läste rubriken på eventet?

Skickades från m.sweclockers.com