Vill byta 2080 ti emot ett rx 5700*

Permalänk
Avstängd

Vill byta 2080 ti emot ett rx 5700*

Tja som rubriken lyder så vill jag byta mitt nästintill helt nya asus rog strix oc 2080 ti
Vill byta emot ett rx 5700 eller ett 5700 xt + pengar emellan såklart. Använt 2080:t i 10 timmar max.
Vill byta för att jag känner att det är onödigt mycket kraft för min gamle 1080p skärm, har tänkt fortsätta lira på 1080 ett tag till därför jag inte bara köper en 1440p eller bättre skärm.

Kan tänka mig att sälja också till rätt pris!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har ett RX 5700xt Red Devil kag inte hunnit montera ännu.. vad tänkte du i mellanskillnad?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

@Olsson80: 6000 ungefär, vart bor du?

Permalänk
Avstängd

Aha helsingborg :/

Permalänk
Medlem

OT, men är du säker på detta byte? Kanske missat problematiken väldigt många har med 5700 serien just nu

Visa signatur

i7700K | GTX 1080 | 16GB

Permalänk
Avstängd

@WoXeR123: Hmm aao jo sant, men får hålla tummarna! Har du kvitto eller?

Permalänk
Medlem

Jadå, finns kvitto och alla tillbehör. Ligger fortfarande i kartongen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ett litet varningens ord bara för potentiella köpare:

I tisdags förra veckan köpte och betalade jag för en i5 6600k processor från trådskaparen (se trådskaparens separata annons på denna). Jag har ännu inte fått något paket hemskickat, inte heller något nummer för spårning av paketet. Detta trots att jag uttryckligen bad om att få processorn skickat spårbart samt att jag betalade extra (63kr) för spårbar frakt. Jag håller tråden uppdaterad med hur det går med mitt köp och hoppas på det bästa...

Om jag får min processor tar jag naturligtvis bort detta meddelande

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1585468-vega-56-powerc...

Skulle inte skicka ett paket till denna personen.

Visa signatur

Ryzen 5800X ROG STRIX X570-f GAMING FlareX DDR43600 cl 14-14-14-34 EVGA FTW3 Ultra RTX 3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av sesese:

Ett litet varningens ord bara för potentiella köpare:

I tisdags förra veckan köpte och betalade jag för en i5 6600k processor från trådskaparen (se trådskaparens separata annons på denna). Jag har ännu inte fått något paket hemskickat, inte heller något nummer för spårning av paketet. Detta trots att jag uttryckligen bad om att få processorn skickat spårbart samt att jag betalade extra (63kr) för spårbar frakt. Jag håller tråden uppdaterad med hur det går med mitt köp och hoppas på det bästa...

Om jag får min processor tar jag naturligtvis bort detta meddelande

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1585468-vega-56-powerc...

Skulle inte skicka ett paket till denna personen.

Användaren är nu avstängd ser jag. Är det möjligtvis pga ditt köp som klassats som bedrägeri? Hoppas det löser sig! Tråkigt med sånt här på swec.

Visa signatur

i7700K | GTX 1080 | 16GB

Permalänk
Skrivet av WoXeR123:

Användaren är nu avstängd ser jag. Är det möjligtvis pga ditt köp som klassats som bedrägeri? Hoppas det löser sig! Tråkigt med sånt här på swec.

Otroligt tråkigt. Man måste lyssna på personen som köper. Detta är viltigt och självklart kommunikation är a och o.

Hoppas det löser sig.

Visa signatur

The Breath of True