Prepping Offline Spel

Permalänk
Avstängd

Prepping Offline Spel

Scenario :Låt oss tänka oss att Internet skulle sluta att fungera i 2 veckor av någon anledning. Men du har fortfarande el, så datorn i sig fungerar.

Vilka spel Offline spel som inte kräver internet alls efter de är installerade skulle du "preppa" med inför en sådan situation? Kanske spel som inte alls är beroende av Steam (även om Steam kanske fungerar helt offline också, funkar det om man glömmer lösenordet eller blir promptad att logga in igen om man inte har internet då?)

Tänkte något i stil med någon Football Manager, City Builder såsom Sim City, Nån seriös militär RTS, Civilization, Jag gillar vanligtvis inte FPS spel som inte är Multiplayer. Kanske vore bra läge att äntligen spela igenom något tungt story drivet spel såsom Skyrim eller Witcher 3? (gillar vanligtvis inte tungt story drivna spel).

Vad tror ni?

Permalänk
Medlem

GTA V funkar fint i offlineläge.

Permalänk
Medlem

Tveklöst Kerbal Space Program.

Permalänk
Medlem

Supraland och Ori and the Blind Forest

Permalänk
Medlem

factorio, satisfactory, minecraft, cities skyline

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.

Permalänk
Inaktiv

Köper nästan enbart mina spel på GOG så jag är säkrad på den punkten.
Lite ouppdaterad på lokala installationsfilen dock, hade gillat om GOG hade en smidig lösning för att automatisera nedladdning av uppdaterade installfiler. Har strax över 300 spel och även med update filtret blir det ett jäkla klickande.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Moderator
Forumledare

Divinity (os) 2, stardew valley, witcher 3. Bara ifall det blir förlängt till 4 veckor

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord