UltraWide 32:9 alternativt 3 Stycken 27/24Tum

Permalänk
Medlem

UltraWide 32:9 alternativt 3 Stycken 27/24Tum

Letar skärmar som ska användas för att bygga en racingsimulator, kommer därför att behöva främst en ultrawide-skärm motsvarande Samsung CHG90 eller liknande.

Även ett set med tre stycken 27 tumsskärmar kan vara intressant om det är rätt typ av skärmar.

Skriv gärna om ni har något att erbjuda och vad ni vill ha för det isåfall.
kan hämtas i Västmanland samt kringliggande områden men kommer röra mig runt i Sverige närmaste veckorna så bor ni längre bort så finns det möjlighet att lösa detta också.

Priset är ett ungefärpris där jag kan tänka mig att ge både lite mer och lite mindre.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Permalänk
Medlem

Jag köpte nyligen en CRG49 för 10999. Fantastisk skärm. Bara haft den i en vecka. Tänker byte ut den dock då jag har siktet mot Samsungs nästa modell i serien. Men skulle du vilja köpa den till samma pris så kanske det vore ett alternativ. Bor i Göteborg. Det var en annan som sålde en CHG90 i västra Götaland med dock som är till begagnat pris: https://m.sweclockers.com/marknad/180521-49-3840x1080-ultraul...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har en BenQ XR3501 som sitter på min rigg nu som ska bytas ut mot tripplar men den kanske är för liten? Bor i Västerås om man vill kika.