Tele2 lanserar streamingtjänsten Comhem Play+ för 69 kronor i månaden

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidtheDoom:

-"Har du sett senaste avsnittet av Kenny Starfighter på Comhem Plaij pluuus premium i fyra kååh?"

Snacka om att det där extra pluset känns löjligt. Varför? Hur? Vad?

Ska de släppa en till tjänst om ett år som heter play plus 1?
Skickades från m.sweclockers.com

Jag hoppas på "Super" suffix. Fler borde gå i Nvidias fotspår

Permalänk
Medlem
Skrivet av mpat:

Jag kan rekommendera justwatch.com, eller appen i din telefon eller surfplatta med samma namn. Dels kan man söka på serier och filmer och få den att tala om var de finns (ingående i ett abonnemang eller om man måste betala), dels kan man se vad som är nytt på alla tjänster man har på en skärm utan att tvingas utsättas för Netflix' autospelande reklam. Funkar bra - förutom appen på AppleTV, men den är officiellt i beta än så länge.

Tack för tips! Visar den om det är regionslåsning också?

Minns inte vilken film det var men senast förra veckade googlade jag (i vanlig ordning) en films namn + stream och fick upp en fin annons från google där filmen verkade finnas på netflix. Klickade på länken och fick sedan spendera säkert 10 minuter på att hitta infon om att Netflix Sverige inte hade den.

Det jag gnäller över egentligen är den dåliga informationen från Netflix sida. De hade enkelt kunna lägga in en textruta som talade om för mig att filmen inte gick att se i sverige.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av evirob:

Tack för tips! Visar den om det är regionslåsning också?

Minns inte vilken film det var men senast förra veckade googlade jag (i vanlig ordning) en films namn + stream och fick upp en fin annons från google där filmen verkade finnas på netflix. Klickade på länken och fick sedan spendera säkert 10 minuter på att hitta infon om att Netflix Sverige inte hade den.

Det jag gnäller över egentligen är den dåliga informationen från Netflix sida. De hade enkelt kunna lägga in en textruta som talade om för mig att filmen inte gick att se i sverige.

Skickades från m.sweclockers.com

Man ställer in vilket land man är i, så svarar den baserat på det. Svaren inkluderar rent svenska tjänster som Cmore och Viaplay, och den har aldrig visat fel. En gång hittade den inte alls vad jag sökte efter, men det är enda missen jag har haft. Den visar också vilka säsonger som finns på olika ställen, vilket Google inte gör.

Visa signatur

5900X | 6700XT

Permalänk
Medlem

@mpat: Det är ju precis vad jag letat efter, tack! Synd bara att inte leverantörerna kan sköta det