Unifi NVR Vs Univi Protect

Permalänk
Medlem

Unifi NVR Vs Univi Protect

Hej.

Vet inte om jag lägger denna i rätt forum del, men mod får gärna flytta den rätt om det blev fel.

Jag kör idag Unifi NVR som jag har ett par kameror till 4 st i dagsläget, kan bli någon fler innan jag är färdig dock.
Men har även skaffat mig en Cloud Key Gen 2.

Har dock inte vågat mig på att flytta över NVR delen till denna, då jag läste nånstans att det ligger låst och inte kan laddas ner lokalt på datorn isåfall?
Idag så sparar jag ner de videos som behövs lokalt på datorn, men går detta alls i Protect? Och vilket filformat blir filmerna isåfall?

Är lite sugen på nya Dram Machine Pro, men då blir jag ju också låst till Protect om jag väljer det.

Någon som har erfarenhet ni kan dela med er av?

Visa signatur

1:an: Intel Core i9-9900KS, ASUS ROG Strix Z390-F GAMING, G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo C, Samsung 970 EVO Plus 1TB, ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC

Permalänk

Vad jag kunnat läsa mig till kan man bara ladda ner sekvenser. Det bästa är nog att söka på Ubiquitis forum eller lägga upp en fråga. Supporten hos Ubiquiti är riktigt bra 🙂

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Medlem
Skrivet av JeagerMeisterSWE:

Vad jag kunnat läsa mig till kan man bara ladda ner sekvenser. Det bästa är nog att söka på Ubiquitis forum eller lägga upp en fråga. Supporten hos Ubiquiti är riktigt bra 🙂

Skickades från m.sweclockers.com

Jo jag får nog kolla där.
Med sekvenser vad menar du där?
För redan idag så är det ju sekvenser om c:a 10 minuter som går att ladda ner, och då får jag det i mp4 format..

//Linus

Visa signatur

1:an: Intel Core i9-9900KS, ASUS ROG Strix Z390-F GAMING, G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo C, Samsung 970 EVO Plus 1TB, ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC

Permalänk
Skrivet av LinusG:

Jo jag får nog kolla där.
Med sekvenser vad menar du där?
För redan idag så är det ju sekvenser om c:a 10 minuter som går att ladda ner, och då får jag det i mp4 format..

//Linus

Det är så det blir i det nya också om jag fattat rätt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Medlem
Skrivet av JeagerMeisterSWE:

Det är så det blir i det nya också om jag fattat rätt.

Skickades från m.sweclockers.com

Ah, men dåså, då är det ju ingen fara

Visa signatur

1:an: Intel Core i9-9900KS, ASUS ROG Strix Z390-F GAMING, G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo C, Samsung 970 EVO Plus 1TB, ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC