Prenumerera på SweClockers nya nyhetsbrev

Permalänk
Medlem

Kul(?) att ni vill förnya nyhetsbrevet, antar jag.

Själv har jag varit relativt nöjd med det befintliga, och pitchen att man nu ska få fyra nyhetsbrev istället för ett är tyvärr inget jag blir särskilt exalterad över.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem
Skrivet av kode:

Kul(?) att ni vill förnya nyhetsbrevet, antar jag.

Själv har jag varit relativt nöjd med det befintliga, och pitchen att man nu ska få fyra nyhetsbrev istället för ett är tyvärr inget jag blir särskilt exalterad över.

Grejen är väl att det gamla stängs av.
Så om du vill ha något som motsvarar det befintliga så måste du "opt-in" för det.

Tycker att detta tillvägagångssättet är najs, att det är upp till mig som användare att välja vad jag vill ha.

Visa signatur

Dator: MSI X570 Tomahawk, AMD 5600x, 64 GB RAM, 2xNVMe, 2xSATA SSD, 10 GBit NIC, Grafik Nvidia 3060 12 GB RAM
Skärm: Dell U3821DW 38" ultrawide Bärbar dator: MBA M1
Synology DS1821+ (10Gbit) - Dockers, VM, Surveillance Station 9 kameror
DS3612xs (10Gbit) - Backup sparas till denna från ovan
Skrev jag något vettig? "Tumme up":a så vet jag att det fanns nytta i min post.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustav-P:

Grejen är väl att det gamla stängs av.
Så om du vill ha något som motsvarar det befintliga så måste du "opt-in" för det.

Tycker att detta tillvägagångssättet är najs, att det är upp till mig som användare att välja vad jag vill ha.

Ja, jag är fullt medveten om detta. Problemet för mig är att om jag vill ha ut samma sak som det gamla nyhetsbrevet erbjuder kommer jag få upp till fyra nyhetsbrev istället för ett.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Skrivet av M_X_E_Q:

@Jacob
Verkligen dålig och personangrepps ton gentemot medlemmarna som inte håller med dej

-"Om konstruktiv kritik är meningslöst kan du ju fortsätta på den inslagna vägen om det roar dig, så behöver vi inte lägga tid på att ens försöka bemöta dig framöver."

-"Vi skiter i din "Ingen reklam tack!"-skylt,"

Och jag behöver inte någon prenumeration, har rätt bra koll ändå, men tack för förfrågan

Du valde att bara citera en liten del av hans kommentar, väldigt intelligent
Du verkar vara en väldigt självhatande person, har sett dig andra trådar med samma konstiga inställning.