Warcraft III: Reforged får massiv kritik – 0,5 i betyg på Metacritic

Permalänk
Medlem

Jag är besviken att Activision behandlar Blizzard som Guitar Hero

Permalänk
Musikälskare

Helt otroligt dåligt, dom har inte bara förstört reforged utan vanliga wc3 också då

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Skrivet av heffaklumpmamma:

Jag förstår inte riktigt vad problemet är, han gillar spelet och måste ändra sig?

Givetvis inte men han kan ju inte relatera skriver han. Hade han haft gamla Warcraft 3 och inte ville ha något med Reforged att göra och inte få något val att spela klassiska Wacraft 3 längre så borde folk ha viss förståelse varför en viss klientel är besvikna. De mest besvikna är ju de som redan ägde gamla Warcraft 3 men nu inte kan spela det. Jag skrev tidigare ett mer detaljerat inlägg om det.

Jag kanske missförstod honom men många vet inte om detta utan tror bara folk är besvikna för att spelet inte blev som det blev. Men kul för honom att han gillar Reforged man han är ändå i minoritet.

Microsoft är ett företag som verkligen kan ta hand om sina äldre titlar och göra dem juste se bara på AOE och AOE 2 Definitive Edition men samtidigt inte förstöra de gamla versionerna.

Skrivet av Rouge of Darkness:

Det ända du får där ifrån är en installer att installera spelet i battlenet launchern nu.
innan fick man en offlineinstaller har jag för mig men inte så längre.

Ja gamla Warcraft 3 tar nu plösligt tio gånger mer i utrymme. Blizzard vet verkligen hur man gör sina fans pissed off.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Er1kssoN:

Activision är ett sånt där företag som skulle ta betalt för luft om de kunde.

Det där hade visserligen jag gärna gjort också.
Kan ibland avundas exempelvis Ramlösa/loka och liknande som kan sälja vatten för 50 spänn kilot. Liknande kilopris som köttfärs.

Och de företagen har dessutom fint anseende

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk

50/50, glad för grafiken och det är ett bra spel. Men som fler nämner är det oflyt ibland och jag hade önskat mer funktioner, de borde köra liknande ranking system som de har i Starcraft för att göra det lite mer seriöst än att de postas tävlingar på 100 olika hemsidor. Clan funktionen är något de borde addera bums.

Visa signatur

Bulldozer since 2017-12-15
[8700k @ 4.9 ghz ¤ ASUS PRIME Z370-A ¤ Corsair Vengeance LPX DDR4 16gb 3000 mhz ¤ Asus EVGA RTX 2070 8GB BLACK GAMING ¤ Seasonic Focus 650w ¤ Fractal Define Define C TG ¤ Samsung 860 Evo 1TB ¤ Seagate Ironwolf 2TB ¤ Chassifans: Noctua Redux Series 1x120mm 2x140mm * Cryorig H5 Ultimate]

Permalänk
Medlem

Jag har spelat rätt mycket WC3 när det begav sig, men var tonåring då så jag är lite för gammal för att nostalgi-motorn ska hacka igång. Jag kan tänka mig att jag kanske plockar upp Reforged om ett par år när de fixat till det lite (även om jag inte är påläst om vilka de stora problemen med Reforged).

Det är ju lite trist att de dödar gamla spel - de borde ha råd att inte röra gamla battlenet-servrar. Om inte annat så för goodwill. Det är ju kul att då och då logga några timmar Diablo 2 eller WC3.

Tycker mest synd om WC3-communityt som verkar ha flutit på bra på sistone men som nu inte bara går miste om de nya spelare som en bra release hade kunnat betyda och allt det skulle innebära för 'scenen'. Men som om det inte var nog med den besvikelsen så får de också originalet vingklippt.

Permalänk
Medlem

Nu är det 0.5 på närmare 22 000 omdömen, fortfarande stenhårt. Att 22 000 olika personer bara skulle hålla på med "bombning" och inte alls stå för sin åsikt låter konstigt. Känns snarare som en undanflykt att kalla det så från inbitna fans som inte ser/inte stött på problemet.

Om jag sakligt försöker utvärdera WC3R över WC3:
Förändrade villkor där de stjäl andras material.
Ostabil release som buggar.
Utlovat material och grafiska uppdateringar som inte blev av - falsk marknadsföring.
Godtyckligt bannande av spelare som är obekväma.
Nekar refunds på olaglig basis.
Fortfarande inget portabelt systemstöd, bl.a. för Linux.
Borttagna funktioner som fanns på äldre versionen.

Plus kanske det mest allvarliga, de har lyckats med konststycket att förstöra ett helt annat spel (WC3) genom att släppa WC3R. Det finns inte längre. Det är finito, borta...

Jag är väldigt restriktiv med att lämna högsta/lägsta betyg just för att det tillhör antingen kategorin ofattbart bra/bottenskrapet, men det här förtjänar betyget 0/10.

Det kanske viktigaste argumentet till varför det är ett rent bottenskrap är att WC3R knappt tillför något alls då det redan finns ett liknande spel (WC3) som fungerar på exakt samma eller bättre sätt, så detta är ett luftsläpp vars enda syfte är att mjölka pengar på ett gammalt rykte. Men oops, den gamla versionen "gick sönder" av att den nya släpptes så... ännu värre. Köp den nya och se glad ut... Fy!

Permalänk
Medlem
Skrivet av xray:

Men är det någon skillnad mot för att spela Green TD på vanilla WC3?

Nja det var enklare att installera Bara öppna Battle.net launchern och klicka Install. Istället för att ladda ner Classic installern från deras hemsida (och kanske patcha)? Sedan funkade det direkt i min widescreen upplösning, har för mig att vanilla hade problem med dem.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem

Fan vad skönt de är å inte bli de minsta upprörd över precis allt dom 22000 personerna gnäller om.

Visa signatur

CPU: i7- 13700KF + Corsair 115i Pro || GPU: 2080 Super FE
MoBo: Gigabyte Gaming X AX Z790 || Ram 32GB G.Skill Trident Z 6600mhz
Chassi: Corsair Obsidian 500D PSU: Corsair RMX 850
Skärm 1: AGON AG271QG 1440p 165hz Skärm 2: LG C2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Balconette:

Nu är det 0.5 på närmare 22 000 omdömen, fortfarande stenhårt. Att 22 000 olika personer bara skulle hålla på med "bombning" och inte alls stå för sin åsikt låter konstigt. Känns snarare som en undanflykt att kalla det så från inbitna fans som inte ser/inte stött på problemet.

Just att det ser ut som det gör understryker ju bara att det är "recensionsbombning". Att ~22000 användare lämnar i snitt 0.5 i betyg på ett spel som bara är halvdant, inte fullkomligt värdelöst, är väl en tydlig indikation att det inte är uppriktiga recensioner utan att folk gått ihop och ger betyg 0 för att få uppmärksamhet?

Skrivet av Balconette:

Om jag sakligt försöker utvärdera WC3R över WC3:
Förändrade villkor där de stjäl andras material.
Ostabil release som buggar.
Utlovat material och grafiska uppdateringar som inte blev av - falsk marknadsföring.
Godtyckligt bannande av spelare som är obekväma.
Nekar refunds på olaglig basis.
Fortfarande inget portabelt systemstöd, bl.a. för Linux.
Borttagna funktioner som fanns på äldre versionen.

Plus kanske det mest allvarliga, de har lyckats med konststycket att förstöra ett helt annat spel (WC3) genom att släppa WC3R. Det finns inte längre. Det är finito, borta...

Jag är väldigt restriktiv med att lämna högsta/lägsta betyg just för att det tillhör antingen kategorin ofattbart bra/bottenskrapet, men det här förtjänar betyget 0/10.

Det kanske viktigaste argumentet till varför det är ett rent bottenskrap är att WC3R knappt tillför något alls då det redan finns ett liknande spel (WC3) som fungerar på exakt samma eller bättre sätt, så detta är ett luftsläpp vars enda syfte är att mjölka pengar på ett gammalt rykte. Men oops, den gamla versionen "gick sönder" av att den nya släpptes så... ännu värre. Köp den nya och se glad ut... Fy!

Håller i stort med om resten av resonemanget, bortsett från att jag skulle säga att det nog rimligen är värt kanske 4/10.

(Och att de sabbat WC3 bör ju om något indikeras via recensioner på WC3.)

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinkefing:

Kul för dig men den absoluta majoriteten håller inte med dig. Jag ber dig snälla läsa på lite i tråden om varför folk är missnöjda.

De vet inte vad de ska göra och kör just nu intern damage control. Förmodligen händer ingenting.

Det som är själva grejjen. Skippa kolla trailers och skippa läsa på om saker. Spela spelet bara utan allt det där som lovats så får man faktiskt en väldigt bra upplevelse. Är som att kolla på trailers inför en biofilm och sen är inte vissa scener med på själva filmen. Man blir arg för ingenting. Skit i att kolla på trailern bara och njut av filmen.

Permalänk
Medlem

Jag köpte en pryl på e-handel förra veckan, i fredags.

Efter jag beställt gjorde jag tvärtom mot vad man ska, jag gick in och läste recensioner om företaget i fråga. Dåliga betyg och det ena med det tredje.

Jaja i värsta fall har jag torskat 200 pix tänkte jag.

Nu när jag kom hem, låg det jag hade beställt i brevlådan. På en måndag(!)...

...fortfarande låga tankar på funktionalitet packade jag upp min konverterare och pluggade i sladdarna och den funkade som den skulle.

1. Recensioner behöver nödvändigtvis inte stämma
2. Lyssna aldrig på andra människor

WC3 reforged är ju kalaskul, hade jag läst recensionerna innan så hade det garanterat inte blivit något köp.

Jag resonerar som så att negativitet föder negativitet - till den milda grad att folk som inte ens provat eller vet vad det är för spel yttrar sig och ställer sig på den negativa skarans sida så länge den är i majoritet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

Att förstöra redan existerande spel borde faktiskt rent logiskt-matematiskt innebära minus i betyg.

Visa signatur

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed placerat orci vitae condimentum tempor. Nulla facilisi. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. In at sapien id felis tempor tincidunt. Cras accumsan enim elit, ut laoreet neque dapibus ac.

Permalänk
Medlem
Skrivet av evil penguin:

Just att det ser ut som det gör understryker ju bara att det är "recensionsbombning". Att ~22000 användare lämnar i snitt 0.5 i betyg på ett spel som bara är halvdant, inte fullkomligt värdelöst, är väl en tydlig indikation att det inte är uppriktiga recensioner utan att folk gått ihop och ger betyg 0 för att få uppmärksamhet?

Håller i stort med om resten av resonemanget, bortsett från att jag skulle säga att det nog rimligen är värt kanske 4/10.

(Och att de sabbat WC3 bör ju om något indikeras via recensioner på WC3.)

Det är ju inte halvdant, det är för mycket fel för att det ska vara spelbart. Bara där kvalificerar det sig till den nedersta halvan av skalan. Har faktiskt varit med och spelat TFT så jag minns gott och väl känslan av det och hur väl det fungerade minus de gånger det var så fullt att en inte kunde logga in. Och om detta spel ska gå upp emot klassikerna så har de valt en tuff konkurrent från början. Att WC3R totalkvaddar i allt som skulle kunna vara nytt och förbättrat är inte direkt något som kan tillskrivas WC3Rs meritlista, snarare tillhör de gamla meriterna WC3 och bör stanna där.

Sedan om spel A sabbar klassikern B så, tycker jag iallafall, att det är spel A som ska ha skiten för att ha förstört en klassiker. Inte spel B, där bör betygen reflektera hur det faktiskt var att spela det och inte hur det är att WC3R har förstört WC3 2020. Det sistnämna är totalt ointressant när jag läser om vilka spel som faktiskt var något för sin tid.

Jag har här allt jag behöver för att motivera 0/10. Därav ser jag att totalbetyget 0,5 inte är helt orimligt. Om nu det finns folk som tycker om spelet så borde det finnas recensenter som lyfter betyget likväl de som sänker det. Om nu Blizzard fixar till problemen kommer såklart fler positiva omdömen tillkomma. Är det senare så att de låga betygen i början drar ner allt så är det väl snarare ett problem med hur recensionerna räknas. Men där i betyget ligger också att de har fläckat ner sig historiskt och får stå sitt kast senare när spelet är bättre.

@Ironmad
Jag blir arg när de gör så, har nästan gått så långt att begära pengarna tillbaka för biobiljetter men valde till sist, som en anledning av flera, att sluta gå på bio helt och hållet.

@Elakekocken
Med ditt resonemang borde vi som spelat klassikern vara än mer värd att lyssna på mot de som bara spelat WC3R.

@Elektroman
Håller helt med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Balconette:

@Elakekocken
Med ditt resonemang borde vi som spelat klassikern vara än mer värd att lyssna på mot de som bara spelat WC3R.

Jag förstår inte hur ett spel. Alltså ett spel. Du vet. Ett spel. Inte ett barn, inte en människa, inte en atombomb, inte ett världskrig.
Utan ett spel. Hur kan ett spel få vuxna män att gråta så himla mycket?

Förundrande tycker jag i alla fall. Det är ett kul spel, jag spelade WC3 också och jag har ingenting att klaga på.

Tycker att det är ett givet köp för den som gillar strategi Old school i nyare fodral. Sen att allt inte är som det var förr är bra, för bakåtsträvare har vi tillräckligt många av, ellerhur?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Balconette:

Sedan om spel A sabbar klassikern B så, tycker jag iallafall, att det är spel A som ska ha skiten för att ha förstört en klassiker. Inte spel B, där bör betygen reflektera hur det faktiskt var att spela det och inte hur det är att WC3R har förstört WC3 2020. Det sistnämna är totalt ointressant när jag läser om vilka spel som faktiskt var något för sin tid.

Det där låter ju för mig som att det även i ditt resonemang åtminstone delvis handlar om något annat än betygsättning. (Försök att bestraffa / få uppmärksamhet / något?)

Sedan är det förstås alltid problematiskt med betygsättning av spel som genomgått påtaglig förändring över tid. Det är ju dock inte något unikt, även om det mer typiska väl är att spel blir bättre när de patchas.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elakekocken:

Jag resonerar som så att negativitet föder negativitet - till den milda grad att folk som inte ens provat eller vet vad det är för spel yttrar sig och ställer sig på den negativa skarans sida så länge den är i majoritet.

Det du beskriver är så kallat flockbeteende, och förekommer lika mycket oavsett om majoritetsomdömet är positivt eller negativt. Det handlar helt enkelt om att folk tenderar att följa med strömmen.

Jag tror sådant beteende uppmuntras mest i ratingsystem som endast består av "tumme upp eller tumme ner" där det är väldigt lätt att följa med strömmen. Att i alla fall ha en graderad skala borde vara minimum. Men egentligen borde det vara mer komplexa parametrar för recensioner, som är svårare att kopiera rakt av, och därmed tvingar folk att faktiskt tänka till innan de recenserar.

Visa signatur

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed placerat orci vitae condimentum tempor. Nulla facilisi. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. In at sapien id felis tempor tincidunt. Cras accumsan enim elit, ut laoreet neque dapibus ac.

Permalänk
Medlem

Någon har fixat warcraft 3 refunded homepage. HAHA

https://www.warcraft3refunded.com/

Visa signatur

Ryzen 7 2700 @ 4.0Ghz, X470 Taichi, 16gb ram @ 3200 mhz, GTS V8 Cpu Cooler, Gigabyte 5700XT.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektroman:

Det du beskriver är så kallat flockbeteende, och förekommer lika mycket oavsett om majoritetsomdömet är positivt eller negativt. Det handlar helt enkelt om att folk tenderar att följa med strömmen.

Jag tror sådant beteende uppmuntras mest i ratingsystem som endast består av "tumme upp eller tumme ner" där det är väldigt lätt att följa med strömmen. Att i alla fall ha en graderad skala borde vara minimum. Men egentligen borde det vara mer komplexa parametrar för recensioner, som är svårare att kopiera rakt av, och därmed tvingar folk att faktiskt tänka till innan de recenserar.

Flockbeteende intressant, inte tänkt så förut men när du beskriver det på det sättet klarnar det!
Och angående rating-system;

Tänk dig att du har tre olika kategorier att välja mellan
Nöjd
Neutral
Missnöjd

Så har man frågor utifrån kategorin man valt där varje svarsalternativ motsvarar en viss poäng

Sen drar man ett medelvärde av de nöjda, neutrala och missnöjdas svarspoäng.

Ja men detta kan ju recensionbombas också, ja om man visar poängen direkt. Vilket man givetvis inte gör. Det hade vart ett rättvist system som gör allas röster hörda och inte direkt missvisande.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

Mja, man kan ju kanske tycka att recensionsbomba är dåligt, men om jag ser ett spel som har fått 0,5 i betyg, så vet jag direkt att här pratar vi om ett spel som inte bara är dåligt, utan developers som sviker deras kunder så pass mycket. Att ett spel inte riktigt håller måttet och får dåligt betyg är en sak, men nog är det väl värre med ett spel som borde vara bra, och sviker spelaren så pass mycket. Vad för tillit har man för devs, om dom gör det? Nu är det ju iofs Blizzard vi snackar om, så det är ju ingen hemlighet varför, men annars när jag kollar recensioner på ett spel så kollar jag just dom missnöjda kommentarerna för att se eventuella problem. Om dom problemen är något jag är ok med, tja, då är jag ok med det. Om inte, så blir det inget köp. Att folk skriver att spelet är det bästa sedan färdigskivat bröd, säger mig ingenting. Samma med kommentarer som säger "this suxxors!!11elva!". Men det gäller ju att kolla runt lite och kolla varför folk är missnöjda.

Permalänk
Skrivet av Ironmad:

Det som är själva grejjen. Skippa kolla trailers och skippa läsa på om saker. Spela spelet bara utan allt det där som lovats så får man faktiskt en väldigt bra upplevelse. Är som att kolla på trailers inför en biofilm och sen är inte vissa scener med på själva filmen. Man blir arg för ingenting. Skit i att kolla på trailern bara och njut av filmen.

Men jag pratar inte om WCR3 Reforged utan Classic.

Permalänk
Medlem

Det blir säkert bra när betan blir klar

Permalänk
Medlem

Fick tillbaka mina pengar för spelet idag. Får se när man köper en produkt från Blizzard nästa gång...

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elakekocken:

Jag förstår inte hur ett spel. Alltså ett spel. Du vet. Ett spel. Inte ett barn, inte en människa, inte en atombomb, inte ett världskrig.
Utan ett spel. Hur kan ett spel få vuxna män att gråta så himla mycket?

Förundrande tycker jag i alla fall. Det är ett kul spel, jag spelade WC3 också och jag har ingenting att klaga på.

Tycker att det är ett givet köp för den som gillar strategi Old school i nyare fodral. Sen att allt inte är som det var förr är bra, för bakåtsträvare har vi tillräckligt många av, ellerhur?

Skickades från m.sweclockers.com

Hur kan fotboll göra så att vuxna män slår ihjäl varandra på läktaren så fort dem inte gillar något? 😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av ExcZist:

Hur kan fotboll göra så att vuxna män slår ihjäl varandra på läktaren så fort dem inte gillar något? 😂

Där har vi ännu en grej, poäng. Fast detta handlade just nu om WC3R ett spel som har flera hundra miljoner färre fans än vad fotboll har. Och det är ett spel, det är inte på riktigt.
Huliganer är ju bara ett gäng korkade troll med både otillåten och tillåten substans i kroppen kombinerat med en liten hjärna (högst subjektiv kommentar).
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk

Jag har haft väldigt kul de senaste dagarna med reforged!
Grafiken är exakt som jag trodde den var när jag spelade det på 2000 talet.
Förutom att peasants fått värsta schyssta frippan från deras tidigare vikar.

Visa signatur

En shot på det, tack

Permalänk
Medlem

Åter igen har naiva gamers blivit lurade, hur många gånger kan samma kundbas bli lurade av spelutvecklare innan de lär sig att hålla hårt i plånboken och bara öppna den för något bra?😂😂😂

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elakekocken:

Jag köpte en pryl på e-handel förra veckan, i fredags. ...
... Dåliga betyg och det ena med det tredje. ...
... pluggade i sladdarna och den funkade som den skulle.
1. Recensioner behöver nödvändigtvis inte stämma
2. Lyssna aldrig på andra människor

1. Beror väl på vad recensionerna säger?
a) "En oväntat stor andel av produkten är DOA." Betyder inte att man kan ha tur och dra en vinstlott.
b) "Går snabbt sönder." Bör alltså fungera från start.

2. Man ska visst lyssna på andra. Därefter ska man bedöma om det de säger är trovärdigt och spelar någon roll i det egna fallet.

Skrivet av ExcZist:

Hur kan fotboll göra så att vuxna män slår ihjäl varandra på läktaren så fort dem inte gillar något? 😂

Förklaras väldigt bra här.
Om laget man (snarare än kvinna) hejar på ligger risigt till så ökar den egna testosteronnivån.
Testosteronet bidrar till att man känner ett behov av att hävda sin status, som nyss blivit hotad av att man håller på "fel" lag.
Om man då upplever sig bli hånad av någon supporter från det ledande laget är enklaste sättet att hävda sin status att slå den andre på käften...

Permalänk
Skrivet av Asssor:

Fick tillbaka mina pengar för spelet idag. Får se när man köper en produkt från Blizzard nästa gång...

Suck! Se din inställning är verkligen en anledning att Blizzard kan fortsätta göra spel som inte motsvarar förväntningarna eller förstöra sina gamla spel och låtsas som inget har hänt. Du skulle tänkt "Blizzard ska aldrig få mina pengar igen". Sök på Jim Sterling och titta på hans senaste klipp.

Permalänk
Medlem

Jag är glad att jag inte köpte det där. Jag är verkligen inte ett stort fan av att företag äger rätten att ändra på mjukvara jag köpt. Just att befintliga WC3 ska påverkas är inte ok. Därför jag inte gillar dessa tänster med butiker/launchers som autouppdaterar mjukvara eller kräver uppdaterade versioner för att starta dem. Och så undrar folk varför man inte hoppar i W10-båten. Man blir anklagad för att vara konspiratorisk. Nej, jag ingår inte i någon ondskefull komplott bara för att jag vill bestämma över mina egna programinstallationer.