Surface Go 64 GB + tillbehör

Permalänk
Medlem

Surface Go 64 GB + tillbehör

Sälja en Surface Go som jag har haft sen Juli 2018.

rätt so sparsamt använd. Medföljande tillbehör är original laddare, Surface Pen, Surface Go Type Cover (svart) samt Microsoft Surface Arc mouse (svart).

har originalkartonger till allt förutom pennan som jag lägger med i kartongen för surface go:n istället. så kan skickas eller hämtas här.

har själv kört den i vanligt windows 10 läge (ej s läge) men ha återställt det äntligen MS instruktionerna till fabrikåterställning.

vill endast sälja allt ihop och sälja till den jag vill till det priset jag vill.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem

Intresserad! Måste sälja av lite andra prylar innan dess, så jag hör av mig inom närmsta veckorna och hoppas på att du har den kvar då.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bjuder 3000 Kr och kan hämta

Permalänk
Medlem

Finns det intresse av byte mot en Surface Pro Gen 5 med type cover? Kanske kan lägga en peng i mellanskillnad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeeKer3Million:

Intresserad! Måste sälja av lite andra prylar innan dess, så jag hör av mig inom närmsta veckorna och hoppas på att du har den kvar då.

Skickades från m.sweclockers.com

Vi få se, har i alla fall redan fått ett startbud.

Skrivet av yugurt:

Bjuder 3000 Kr och kan hämta

Antekna budet. Kommer ge det några dagar för att se om det kommer in flera bud.

Skrivet av eb7:

Finns det intresse av byte mot en Surface Pro Gen 5 med type cover? Kanske kan lägga en peng i mellanskillnad.

Tyvärr endast interesserat av försäljning.

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem

Bjuder 3200kr + frakt! Är egentligen inte intresserad av Surface Arc musen, så om du vill kan du behålla den.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@SeeKer3Million: Tyvärr är den redan såld sen tidigare idag. hade bara inte hunnit fram tills nu att tar ner anonsen.

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/