Lisa Su: "Navi Refresh och RDNA 2 släpps under år 2020"

Permalänk
Medlem
Skrivet av mill:

Var kommer den informationen från?

Broken Silicon (från 06:50 i avsnittet). Hänvisar både till egna erfarenheter och vidare bland annat till Coreteks och Gamer's Nexus.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olle P:

Broken Silicon (från 06:50 i avsnittet). Hänvisar både till egna erfarenheter och vidare bland annat till Coreteks och Gamer's Nexus.

Moore's Law is Dead är tyvärr en ren propagandakanal. Har inte lyssnat på klippet och tänker ej göra det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av scara:

@kelthar:
Ja, för att jag tror på det. Sannolikhet är stor betyder fortfarande inte att det blir så. Sen behöver du inte tro på det

Det enda jag är säker på är att ingen är definitivt. Jag hade gärna slängt ett öga på oddsen innan jag spelat på en häst, om jag inte hade haft bättre insikt själv

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Hur många datorer är för många?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kelthar:

Det enda jag är säker på är att ingen är definitivt. Jag hade gärna slängt ett öga på oddsen innan jag spelat på en häst, om jag inte hade haft bättre insikt själv

Skickades från m.sweclockers.com

Det är ingen som spelar på någonting förutom just spelarna själva.

Permalänk
Medlem
Skrivet av roxkz:

AMDs ständiga problem med korrupt muspekare hängde med mig så länge att man trodde det var ett dåligt skämt... Följde med genom 3 datorer och 6 AMD-kort sedan 2011 någon gång... Senast hände skiten 2018, så förtroendet för deras drivar-team ligger inte på topp direkt.

Känns lagomt stabilt då de gång på gång hävdat att det är fixat, för att sedan dyka upp igen i nästa drivar-release.
Hände dock bara när man körde med två skärmar med vissa applikationer eller spel.

Men det ser ju ut att ha blivit fixat på riktigt nu även om andra saker tills rätt nyligen var rätt problematiska... Kanske blir ett RDNA2 om det fortsätter åt rätt håll.

Hade samma problem med mitt 980. Visade sig vara ett drivrutinsproblem som korrumperade windowsfiler.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact w/ Dark Tint | Intel i5 12600K | Asus ROG Strix B660-F | 32 GB Corsair DDR5 5600 MHz CL36 | MSI Geforce RTX 3060 TI Ventus 2X OCV1 | 512 GB Samsung Pro 850 SSD + 2TB WD Black SN850 NVME PCI-E 4.0 | Corsair RM750X |