Ryzen 7 3800x, X570 moderkort, RTX 2080 Super och mycket mer... Passa på att fynda!

Permalänk
Medlem

Ryzen 7 3800x, X570 moderkort, RTX 2080 Super och mycket mer... Passa på att fynda!

Har en hel del high-end komponenter jag kan tänka mig att sälja från ett projekt som inte blev av. Grejerna är i princip helt oanvända, endast testade. tänkte göra en intressekoll. Passa på att spara in duktiga pengar istället för att köpa nytt!! Har väldigt goda referenser i forumet för köp och sälj

AMD Ryzen 7 3800X - Bud börjar på 3500
MSI X570 MPG GAMING PRO CARBON WIFI - Bud börjar på 1900
MSI GeForce RTX 2080 SUPER GAMING X TRIO (8GB) - Bud börjar på 8000
EVGA SuperNOVA G3 850W - Bud börjar på 900
Deepcool NEW ARK 90MC (Endast AMD fäste för den inbyggda vattenkylningen ingår) - Bud börjar på 1900

Allting är i nyskick, 100% fungerande, kvitto på allt finns från Augusti 2019

Windows 10 Home nyckel är aktiverad på moderkortet så du slipper köpa Windows Följer med i priset!

Jag prioriterar om du bjuder på fler saker i samma paket. Jag avgöra vem som vinner vad i budgivningen, reserverar mig även för att inte sälja alls om jag inte är nöjd med buden. Allt kan skickas emot fraktkostnad eller hämtas i Oskarshamn

Läs hela annonsen här

Visa signatur
Permalänk
Medlem

6000 + frakt för:
CPU+mobo+chassi

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

4600kr + frakt
CPU + moderkort

Permalänk
Medlem

Paketpris på allt?

Visa signatur

Moderkort: MSI B550 TOMAHAWK CPU: Ryzen 5600x Kylare: Corsay H115i Platinum RGB Interminne: G.Skill 16GB DDR3 3200mhz CL14 GPU:
EVGA 3070 XC3 ULTRA SSD:Samsung 960 EVO 250GB & KINGSTON SSDNow UV400 240GB OS: Windows 10 Monitor: LG Ultragear 32gp850

Permalänk
Medlem
Skrivet av molliz:

Paketpris på allt?

Undrar samma

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoul:

6000 + frakt för:
CPU+mobo+chassi

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av CH4:

4600kr + frakt
CPU + moderkort

Noterat

Skrivet av molliz:

Paketpris på allt?

Skrivet av Zoul:

Undrar samma

Skickades från m.sweclockers.com

16K för allt, det är strax under vad jag vill ha minimum för delarna separat, Mindre vill jag inte gå då jag misstänker att dem individuella buden ger mer

Visa signatur
Permalänk
Medlem

1900 för chassi

Permalänk
Medlem

7000+frakt för CPU+mobo+chassi+PSU

Visa signatur

-zebb

Permalänk
Medlem

Är i nuläget endast intresserad av CPU. Bjuder 3300 + frakt
Erbjuder snabb affär med omedelbar betalning

Permalänk
Medlem

Hej
När är det tänkt att avsluta budgivningen?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av CH4:

Hej
När är det tänkt att avsluta budgivningen?

Skickades från m.sweclockers.com

Har inte satt något datum. Kommer bumpa under vecken också en gång för att säkra att inga fler bud kommer in - sen avslutar jag annonsen om jag fått in bud jag är nöjd med. Har ett bud på alla utom grafikkort just nu som vi förhandlar om i PM som är intressant för mig

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Efter lite forskande ang Chassiet så får jag tyvärr dra tillbaka mit bud.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mikee1:

Efter lite forskande ang Chassiet så får jag tyvärr dra tillbaka mit bud.

OBSERVERA att chassit recenserats på många ställen MEN det är ofta recension på det äldre Deepcool NEW ARK 90, detta är den nya modellen Deepcool NEW ARK 90MC (men MC i slutet) Det är en ny revision. Hade en till snubbe som trodde det var 90 (utan MC)

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av ggalaxyy:

OBSERVERA att chassit recenserats på många ställen MEN det är ofta recension på det äldre Deepcool NEW ARK 90, detta är den nya modellen Deepcool NEW ARK 90MC (men MC i slutet) Det är en ny revision. Hade en till snubbe som trodde det var 90 (utan MC)

Hej igen

Vill inte kludda ner din säljtråd.. lite orolig ang luftflödet. Har du nån review du vet om, som går igenom MC modellen ?

Permalänk
Medlem

Budar 15 000 kr inkl frakt för rubbet

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

Budar 15 000 kr inkl frakt för rubbet

Noterat, Ledande

Visa signatur
Permalänk
Medlem

1900kr för chassiet

Permalänk
Medlem

Planerar att avsluta annonsen på Fredag. Har eventuellt en tjej som kan hämta allt lokalt då.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag drar tillbaka mitt bud igen

Permalänk
Medlem

sålt

Visa signatur