Permalänk
Medlem

Gigabyte 660 OC 2GB Windforce

Säljer ett Gigabyte 660 OC 2GB Windforce.
Suttit i frugans dator och har använts till Sims 3 i ett fåtal timmar... Bra investering av mig.
Har återvunnit kartongen och slarvat bort ev. kablage och cd med uråldriga drivrutiner men det ligger åtminstone i en antistat-påse.

Hämtas.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Om du kunde tänka dig skicka så lägger jag ett bud.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soundstream:

Om du kunde tänka dig skicka så lägger jag ett bud.

Skickades från m.sweclockers.com

Kan inte redigera posten men det skulle jag kunna göra

Permalänk
Medlem

Hur har det gått med denna, är det sålt?

MVH Henrik.

Visa signatur

Asus X99-A i7-5820K GTX1060 men är typ P3 800MHz 256mb RAM 2xV2 12mb and Geforce3 Ti200 40Gb plus, Atari, Amiga, NES, SNES, SEGA and all the fun that make a retro geek happy :-)

Permalänk
Medlem
Skrivet av flue_81:

Hur har det gått med denna, är det sålt?

MVH Henrik.

Nej, den ligger här och stirrar på mig fortfarande

Permalänk
Medlem

Ok, håller på att försöka få en kompis gamla burk att fungera till hans barn efter uppgradering och Radeon 6750 1gb är för dåligt.
Bjuder 300:- plus frakt så länge & ska prata med polaren om 350:- men lovat att försöka fixa billigt

MVH Henrik.

Visa signatur

Asus X99-A i7-5820K GTX1060 men är typ P3 800MHz 256mb RAM 2xV2 12mb and Geforce3 Ti200 40Gb plus, Atari, Amiga, NES, SNES, SEGA and all the fun that make a retro geek happy :-)

Permalänk
Medlem
Skrivet av flue_81:

Ok, håller på att försöka få en kompis gamla burk att fungera till hans barn efter uppgradering och Radeon 6750 1gb är för dåligt.
Bjuder 300:- plus frakt så länge & ska prata med polaren om 350:- men lovat att försöka fixa billigt

MVH Henrik.

PM