Microsoft Windows 10X för dubbla skärmar får utvecklarverktyg

Permalänk
Melding Plague

Microsoft Windows 10X för dubbla skärmar får utvecklarverktyg

De nya verktygen låter utvecklare doppa tårna i hur mjukvara byggs för dual screen-produkter som Surface Duo och Windows 10X.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Moderator
Forumledare

Hallå? *lyssnar på ekot*

Vågar man säga att jag faktiskt ser fram emot den här (eller liknande) produkten(erna)?
Påminner mig om Nokia 9110 *tar fram skämskudden*

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Är rätt så sugen på Duo. Men den såg för jäkla bred ut i presentationen? Hur ska den få plats i fickan? Hur länge tänker microsoft erbjuda uppdateringar av Android undrar jag också när de ser ut att ha ett ganska tungt skin. Glasbaksida känns kasst också. Ska man ha skal på en vikbar telefon lägger man ju på tjockleken av två skal. Sen hänger väl allt på priset också. Kostar den mer än en Iphone Max lär de inte sälja alltför många.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum: LG C1 OLED 65" | OPPO 203 | Analogue Pocket + Dock | PS5 | XB Series X | N Switch OLED | XB One X | Wii U | PS3 | XB360 | Xbox | GameCube + GC Loader | PS2 | Dreamcast | N64 + Everdrive | PS1 + PSIO | Saturn | Mega Drive Mini 2 | SNES Mini | Mega Drive Mini | NES Mini | HTPC: i7 3770K/GTX970/16GB DDR3/512GB SSD/Loque Ghost S1

Permalänk
Medlem

Jag ser fram emot Duo, den verkar spännande.
Men jag hoppas på fler iterationer, version 2,3,4 osv lär ju vara ännu mer spännande ^^

Visa signatur

Fractal Design Define C | NH-D15 AMD | R5 5600X | TUF Gaming B550-Plus | 2x16GB Corsair DDR4@3200mhz | RTX 3060Ti | 2TB 980 Pro m.2 + 500gb 970 EVO m.2 | Steelseries APEX, Logitech G603 | Razer Blackshark Pro v2 | Dell 28" 1440p165 + Swedx 28" 2160p60 + Benq 24" 1080p60 |