Ps4 Pro med två handkontroller

Permalänk
Medlem

Ps4 Pro med två handkontroller

Fullt fungerande Playstation 4 Pro med två handkontroller, en svart och en vit. Skickar också med en Hdmi-kabel och en micro-USB för laddning av handkontroll. Jag har inte kvar originalförpackningen.

Konsolen köptes ny i Oktober 2018 av förra ägaren så den är bara använd i lite mer än ett år. Kan skicka med hans kvitto, men det finns nog ingen garanti kvar.
Nuvarande lägsta nypris enligt prisjakt är 3690 kr.

Jag vill ha betalt med swish och den kan hämtas utanför Sundsvall i Kvissleby/Nolby. Byte mot 144hz skärm kan också vara intressant.

Den ligger ute på fler sidor så den kan bli såld där också, jag meddelar det här isf. Jag kan eventuellt skicka, men hämtning kommer att prioriteras. För att undvika eventuellt tjafs så skriver jag det gamla vanliga: Jag säljer till vem jag vill, hur jag vill, när jag vill, till vilket pris jag vill osv.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Mammas, don't let your babies grow up to be cowboys.
10700k|RTX 3070|Z490|16GB|

Permalänk
Medlem

Hej,

Orkar du kolla vilken version av ps4 pro det är? https://support.playstation.com/s/article/PS4-Serial-and-Mode...

Permalänk
Medlem
Skrivet av koSmiQ:

Hej,

Orkar du kolla vilken version av ps4 pro det är? https://support.playstation.com/s/article/PS4-Serial-and-Mode...

Shure thing! Återkommer snart.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mammas, don't let your babies grow up to be cowboys.
10700k|RTX 3070|Z490|16GB|

Permalänk
Medlem
Skrivet av koSmiQ:

Hej,

Orkar du kolla vilken version av ps4 pro det är? https://support.playstation.com/s/article/PS4-Serial-and-Mode...

Det står CUH-7116B på baksidan!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mammas, don't let your babies grow up to be cowboys.
10700k|RTX 3070|Z490|16GB|

Permalänk

2700 är lite högt, när man väl lägger till frakt 3.3Kg, hamnar man nära 3000 lax redan. Lägg till 690 spänd, och man kan tralla över till el giganten och få en splitter ny med ett års garanti!

Om du kan tänka dig gå ner i pris så… let me know

Permalänk
Medlem
Skrivet av fluffyNALLE:

2700 är lite högt, när man väl lägger till frakt 3.3Kg, hamnar man nära 3000 lax redan. Lägg till 690 spänd, och man kan tralla över till el giganten och få en splitter ny med ett års garanti!

Om du kan tänka dig gå ner i pris så… let me know

I hear ya. Satte pris efter auktioner på tradera, och då är mitt erbjudande åtminstone för tillfället, bättre än dom som finns där. Men vill jag ha dom priserna kanske jag blir tvungen att lägga ut på tradera. La ut här och på blocket för att jag inte har kollat upp frakten och helst ser att den hämtas upp. Vad känner du är rimligt att betala då?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mammas, don't let your babies grow up to be cowboys.
10700k|RTX 3070|Z490|16GB|

Permalänk
Medlem

@Pugilisten: det här är inte tradera var en yligen ps4 pro vet ej version såld för 1500

Permalänk

@Pugilisten: Jag har ett pris, jag kan ge dig priset, men du kommer inte att gilla det. Jag menar det är lågt, verkligen lågt. Jag har en känsla av att när jag ger dig det här priset, så kommer du att bli arg och det sista jag vill göra är att förödmjuka dig. Så jag är rädd att ge dig priset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fluffyNALLE:

@watooshX: Jag har ett pris, jag kan ge dig priset, men du kommer inte att gilla det. Jag menar det är lågt, verkligen lågt. Jag har en känsla av att när jag ger dig det här priset, så kommer du att bli arg och det sista jag vill göra är att förödmjuka dig. Så jag är rädd att ge dig priset.

Haha, varför skulle jag bli förödmjukad/arg? Men om priset är så lågt så är det nog onödigt att ens skriva det, jag har för nuvarande bud på 2300 för upphämtning och 2400 +frakt. Även en spekulant som vill använda blocketpaketet och betala 2700.

Visa signatur

Mammas, don't let your babies grow up to be cowboys.
10700k|RTX 3070|Z490|16GB|

Permalänk

@Pugilisten: Om du har någon som är villig att betala 2300 för upphämtning och 2400 +frakt. Så tycker jag att du ska ta det

Permalänk
Medlem

Vad det gnälls på Sweclockers marknad ibland. 2700:- är ett vettigt pris för ett PS4 Pro med två stycken kontroller.

Under 2400:- skulle jag inte ha tagit, om man nu inte plockar bort ena kontrollen. Rekommenderar att sälja viss elektronik på exempelvis Facebook istället för på Blocket.

Skickades från m.sweclockers.com