Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!

Angående betalning av annons i marknaden

Angående betalning av annons i marknaden

Hej, är så att jag bor i Norge sedan många år, och idag tänkte jag lägga upp en annons, men de ända betalnings alternativet jag fick är swish och de är ett betalningssätt som jag inte kan använda mig av. Är det något jag missat att se när de kommer till andra betalnings sätt?

Ber om ursäkt om detta ligger på fel plats.

Skrivet av Penguin_Emperor:

Hej, är så att jag bor i Norge sedan många år, och idag tänkte jag lägga upp en annons, men de ända betalnings alternativet jag fick är swish och de är ett betalningssätt som jag inte kan använda mig av. Är det något jag missat att se när de kommer till andra betalnings sätt?

Ber om ursäkt om detta ligger på fel plats.

Hej,

Tack för feedback.
Är det så att du använder mobilsidan? Där har vi nämligen inte migrerat över payson betalningar ännu (men det är lite på gång).
Du kan dock hoppa över till desktopsidan där alternativet finns tillgängligt, och kan där betala med kort

Hoppas det löser sig, och tveka inte att hojta om det är några frågor.

Mvh // Anton

Skrivet av Klorixx:

Hej,

Tack för feedback.
Är det så att du använder mobilsidan? Där har vi nämligen inte migrerat över payson betalningar ännu (men det är lite på gång).
Du kan dock hoppa över till desktopsidan där alternativet finns tillgängligt, och kan där betala med kort

Hoppas det löser sig, och tveka inte att hojta om det är några frågor.

Mvh // Anton

Tack för svar, då ska jag göra det:)

Skickades från m.sweclockers.com