Permalänk
Medlem

Rensning, diverse

Kikat igenom gömmorna och har lite saker som vill byta ägare.

* Ipad 2 med barnskydd : Använts av dottern, säljes efter uppgradering. Wifi-modell med 16gb. Priside 400kr utan skydd, 500kr med skydd.

* Corsair H80i v2: Suttit i mitt Phantek Evolve Shift och kylt en 8700k alldeles förträffligt, får inte plats i nya chassit så säljer den. Priside: 400kr eller bud.

* Razer Tartarus V2 Chroma: Present som endast testats och inte var för mig, precis som ny. Prisid: 500kr eller bud

*NES Classic 500 games: China-variant med mer spel är originalet, dock inte 500 för det är det vanliga upprepningen och en hel del skumma titlar. Priside: 200kr eller bud.

*Concrete Genie PS4: Grymt indiespel från 2019, genomspelat. Funkar fint utan VR, så körde jag det själv. Priside 150 kr eller bud.

*Dragon Quest Builders Switch: Välspelat av sonen som nu köpt uppföljaren. Priside: 250kr eller bud.

*Hitachi 500 GB 2.5" disk: Utbytt dag ett i laptop så inte sliten, priside: 100kr eller bud.

*Smart Cover Ipad Mini 5: Ska passa bra på Mini 2-4 också, sparsamt använt. Priside: 150kr eller bud.

*Wacom Bamboo Slate Small: Smart anteckningsbok, få den taktila känslan ifrån papper och penna men synka allt automatiskt till telefon/surfplatta etc. Funkar med valfritt anteckningsblock i rätt storlek. Priside: 500kr eller bud.

*Xbox One Wireless Adapter: Priside 100kr eller bud.

*Phantek Evolve Shift: Unikt chassi med litet avtryck, tjänat mig väl sedan förra våren men jag flyttar runt datorn för mycket så ska byta till något ännu mindre. Kartong, kvitto etc finns. Glasvarianten, inte Air. Priside: 500kr eller bud.

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill etc, håll kommunikationen i tråden.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan bjuda 400 inkl frakt för dragon quest builders och concrete genie.

Permalänk

Intresserad av Wacom Slate'n, nån idé om kostnad för frakt?

Visa signatur

Citera om du vill få svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreadwood:

Intresserad av Wacom Slate'n, nån idé om kostnad för frakt?

Denr ju ganska nätt och tunn så borde kunna skicka som brev för runt 50kr gissar jag.

Permalänk
Skrivet av Nanonine:

Denr ju ganska nätt och tunn så borde kunna skicka som brev för runt 50kr gissar jag.

Låter bra, bjuder 550 inkl frakt då.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera om du vill få svar!

Permalänk
Medlem

Corsair H80 350 kr plus frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av j.funny:

Corsair H80 350 kr plus frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat

Permalänk
Medlem

Corsair H80i v2 ingår 2 fläktar och vilka fästen?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

300+frakt för tartarus

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI | Sapphire Radeon RX 7900 XTX 24GB Nitro+ | Noctua NH-D15 chromax.black | DeepCool PX1000G 1000W ATX 3.0 | be quiet! Dark Base 900 Orange | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Flare X | Logitech G502 X LIGHTSPEED | ASUS ROG Strix Scope II 96% Wireless | HyperX Cloud III Wireless