AMD Phenom II X6 1090T, Asus Crosshair IV Formula, 12 GB RAM

Permalänk
Medlem

AMD Phenom II X6 1090T, Asus Crosshair IV Formula, 12 GB RAM

Säljer mitt gamla kärnsystem med sexkärnig processor och 12 GB RAM-minne. Komponenterna har några år på nacken men fungerar fortfarande utmärkt för enklare spel och lättare bild/video-redigering. RAM-minnen i olika storlekar, men det har fungerat bra för mig! Hoppas att mina gamla trotjänare får ett nytt hem antingen som enklare spel/arbetsdator till bra pris eller varför inte projektbygge av nostalgiskäl!

För den intresserade finns ett gammalt album här från när komponenterna första gången sattes ihop: https://www.sweclockers.com/galleri/5873-defined-crosshair-mi...

Processor
- AMD Phenom II X6 1090T. Processor från 2010 med 6 kärnor. Fungerar utmärkt även idag för enklare bild/video-redigering och enklare spel.

RAM
- XMS3 — 8GB (2x4GB) DDR3 1600MHz C9 Memory Kit
- XMS3 — 4GB (2x2GB) DDR3 1600MHZ C9 Memory Kit

Moderkort
- Asus Crosshair IV Formula. Entusiast-moderkort med bra funktionalitet för den som tycker att det är kul att överklocka! Originalkartong finns kvar.

600 kronor eller bud! Säljer helst allt som paket.

Finns i Stockholm och hämtas lättast i Bergshamra eller vid KTH under dagtid. Kan skicka mot betalad frakt.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

AMD Ryzen 3700X - Sapphire RX 5700 Pulse - MSI Gaming Edge x570 WiFi - Corsair Vengeance LPX Black 32GB - Noctua NH-D14 - Fractal Design Define R3 Black Edition

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 500kr ink frakt

Visa signatur

PC : SSUPD Meshiliocious Mesh Edition - 13600k - 32Gb 6200mhz DDR5 - 2x 2tb kingston m.2 - Asus ProArt RTX 4080 Super 16Gb - Asus ROG Strix LC II 280mm

Permalänk
Medlem

@Pronix: Noterat!

Lite otydlig annons, men jag tar helst emot bud exkl frakt. Så kan vi diskutera vilken fraktlösning som föredras sen. Däremot kan man alltid diskutera pris, drog till med något som jag tyckte kändes rimligt bara.
Annars om du har vägarna förbi stockholm (ser ut som att du befinner dig hyggligt nära i Uppsala) skulle jag däremot kunna mötas upp vid exempelvis centralen så sparas några kronor

Visa signatur

AMD Ryzen 3700X - Sapphire RX 5700 Pulse - MSI Gaming Edge x570 WiFi - Corsair Vengeance LPX Black 32GB - Noctua NH-D14 - Fractal Design Define R3 Black Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Moonrift:

@Pronix: Noterat!

Lite otydlig annons, men jag tar helst emot bud exkl frakt. Så kan vi diskutera vilken fraktlösning som föredras sen. Däremot kan man alltid diskutera pris, drog till med något som jag tyckte kändes rimligt bara.
Annars om du har vägarna förbi stockholm (ser ut som att du befinner dig hyggligt nära i Uppsala) skulle jag däremot kunna mötas upp vid exempelvis centralen så sparas några kronor

Menar du sthlm central? Har lite svårt att ta mig iväg då jag har en 11v bäbis hemma haha. Men att skicka funkar för mig annars😊

Visa signatur

PC : SSUPD Meshiliocious Mesh Edition - 13600k - 32Gb 6200mhz DDR5 - 2x 2tb kingston m.2 - Asus ProArt RTX 4080 Super 16Gb - Asus ROG Strix LC II 280mm

Permalänk
Medlem

@Pronix:
Haha, nej prioritera lille bäbis istället! Tänkte bara att om det var så att du hade vägarna förbi så behöver du inte leta dig ut i förorten, men förstår att det kanske ändå inte var möjligt.

Visa signatur

AMD Ryzen 3700X - Sapphire RX 5700 Pulse - MSI Gaming Edge x570 WiFi - Corsair Vengeance LPX Black 32GB - Noctua NH-D14 - Fractal Design Define R3 Black Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Moonrift:

@Pronix:
Haha, nej prioritera lille bäbis istället! Tänkte bara att om det var så att du hade vägarna förbi så behöver du inte leta dig ut i förorten, men förstår att det kanske ändå inte var möjligt.

Hehe ja tyvärr blir man ju låst asså..
Men som sagt, skicka funkar för mig, förbetalar via swish om du vill😊

Mvh,

Visa signatur

PC : SSUPD Meshiliocious Mesh Edition - 13600k - 32Gb 6200mhz DDR5 - 2x 2tb kingston m.2 - Asus ProArt RTX 4080 Super 16Gb - Asus ROG Strix LC II 280mm

Permalänk

Bjuder 700kr

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Moonrift: Hej, har du sålt paketet? kan tänka mig att mötas upp vid KTH idag eller imorgon och betalar 500 kr med swish.

Permalänk
Medlem

@Soundstream:
Hej, och ursäkta för uteblivet svar! Är du fortfarande intresserad? I så fall har du möjlighet att hämta upp komponenterna eller ska det skickas?

Visa signatur

AMD Ryzen 3700X - Sapphire RX 5700 Pulse - MSI Gaming Edge x570 WiFi - Corsair Vengeance LPX Black 32GB - Noctua NH-D14 - Fractal Design Define R3 Black Edition

Permalänk
Medlem

@Lerners:
Hej, nej sakerna finns fortfarande kvar. Bud noterat!

Visa signatur

AMD Ryzen 3700X - Sapphire RX 5700 Pulse - MSI Gaming Edge x570 WiFi - Corsair Vengeance LPX Black 32GB - Noctua NH-D14 - Fractal Design Define R3 Black Edition