MSI GeForce GTX 780 3GB OC TwinFrozr Gaming

Permalänk
Medlem

MSI GeForce GTX 780 3GB OC TwinFrozr Gaming

Säljer ett begagnat MSI GeForce GTX 780 3GB OC TwinFrozr Gaming grafikkort. Grafikkortet har varit ganska sparsamt använt och aldrig överklockat. Suttit i ett chassi med dammfilter och därför nästan damfritt. Kortet har haft en ägare innan mig (köpt här på Sweclockers) men var i mycket gott skick då jag fick det och fungerar felfritt.

Originalkartong och tillbehör finns kvar.

https://www.inet.se/produkt/5409920/msi-geforce-gtx-780-3gb-o...

- 500 kronor

Säljs för 500 kronor eller högsta bud.
Finns i Stockholm och hämtas lättast i Bergshamra eller vid KTH under dagtid. Kan skicka mot betalad frakt.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

AMD Ryzen 3700X - Sapphire RX 5700 Pulse - MSI Gaming Edge x570 WiFi - Corsair Vengeance LPX Black 32GB - Noctua NH-D14 - Fractal Design Define R3 Black Edition

Permalänk
Medlem

Bjuder 400 och kan ta det imorgon på KTH, gärna runt L eller utanför biblioteket

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

@Ferrat: Noterat!
Vill ha annonsen öppen till imorgon kväll (eller om någon lägger "accepterat pris"). Men inkommer inga andra bud kan jag ses från onsdag, exempelvis runt lunch

Visa signatur

AMD Ryzen 3700X - Sapphire RX 5700 Pulse - MSI Gaming Edge x570 WiFi - Corsair Vengeance LPX Black 32GB - Noctua NH-D14 - Fractal Design Define R3 Black Edition

Permalänk
Medlem

@Moonrift
Låter bra, vet dock inte exakt när jag är på campus igen men I veckan iaf.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood