Xbox One X Scorpio edition + spel

Permalänk
Medlem

Xbox One X Scorpio edition + spel

Har inte bootat konsolen på ett år nu tror jag, så det är väl ett tecken på att jag bör låta den nyttjas av någon annan Spelkonsolen har använts extremt sparsamt i övrigt.

Xbox One X Scorpio edition (typ limited edition, liten logo på konsol och en av handkontrollerna)

Kartong finns kvar och kvitto finns (18e sept 2017)

Spel som ingår:
Forza Horizon 4
Steep
State of Decay 2
Rise of the tombraider
Gears 5
Tekken7
Ghost Recon

ingår även ett dualchargerställ för handkontrollerna.

Kan hämtas i Bergshamra Solna, tar endast Swish.

Kan skickas mot förskottsbetalning. Hämtning prioriteras dock. (budgivning initieras om ni matchar samma pris)

Läs hela annonsen här

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D + NH-D15 | ASUS B650E-E | 64GB (2x32GB) Corsair Vengenace 6000MHz | Kingston Renegade 1TB | WD SN850 1TB | ASUS RTX 4090 TUF | Lian Li PC-O11 Mini Air | Corsair HX850

Permalänk
Medlem

Hej kan köpa idag samt hämta vid snabb affär. Vänligen om mig

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nenea:

Hej kan köpa idag samt hämta vid snabb affär. Vänligen om mig

Skickades från m.sweclockers.com

Hämtar du till utsatt pris så kommer det nästan vara smärtsamt så smidig affären kommer bli

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D + NH-D15 | ASUS B650E-E | 64GB (2x32GB) Corsair Vengenace 6000MHz | Kingston Renegade 1TB | WD SN850 1TB | ASUS RTX 4090 TUF | Lian Li PC-O11 Mini Air | Corsair HX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pliind:

Hämtar du till utsatt pris så kommer det nästan vara smärtsamt så smidig affären kommer bli

Jag hämtar till utsatt pris kan du pm mig ditt nr?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Såld till Nenea!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D + NH-D15 | ASUS B650E-E | 64GB (2x32GB) Corsair Vengenace 6000MHz | Kingston Renegade 1TB | WD SN850 1TB | ASUS RTX 4090 TUF | Lian Li PC-O11 Mini Air | Corsair HX850