Microsoft Surface Tangentbord/Mus något att ha?

Permalänk

Microsoft Surface Tangentbord/Mus något att ha?

Hej allihopa!

Jag funderar på om jag ska byta ut mus och tangentbord, och hittade då Microsofts surface keyboard och surface mouse såg även en mus som hette surface precision mouse som såg intressant ut.
Undrar därför om någon här har dessa eller har haft någon av dessa om det är något att ha eller om det bara ser bra ut xD
Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Har använt deras tangentbord i cirka 1-2 månader nu, kan säga att det är riktigt najs. T.ex. så kopplar den bort sig när man inte använt den på ett tag, helt klart en fördel, batteri kvar (aldrig laddat, aldrig bytt batteri) är 81% trots dagligt användande, men när den återansluter fryser datorn till i ½ sekund, inget man märker riktigt, men det är lite udda, kan vara min bluetooth-mottagare också Jag använder dock mitt tangentbord i kombination med en MX Master 2, en betydligt bättre mus i min åsikt. Med den gråa musen, gråa tangentbordet så passar de riktigt bra ihop.

En bra sak att veta, som jag inte tänkte på när jag köpte min, är att ingen bluetooth-dongel följer med och tangentbordet kommunicerar över vanlig bluetooth.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar, hjälpte jag dig, gilla svaret!
Felkod40

Permalänk
Inaktiv

Supernöjd med tangentbordet. Har använt Apple-datorer i en massa år så det här är det bästa alternativet jag har hittat. Har ett hemma och ett på jobbet.

Permalänk

Tangentbordet är fint, skulle inte rekommendera Precision musen dock.

Visa signatur

6850k, Rampage V Ed10, 8x16gb, 2080Ti, 1080Ti, Titan X, 2TB SSD

Permalänk

Som övriga skriver tycker jag Surface-tangentbordet är grymt.
Kör Apple-produkter hemma som jag personligen föredrar, men tycker Surface-produkterna är fina substitut om man vill använda Windows/PC.
Har dock inte använt Surface-musen men kör själv en Microsoft Intellimouse Pro till Macen (behöver ju lira classic-wow ibland) och tycker den är otroligt skön samt gillar designen på den.