Permalänk
Medlem

2 slot bracket EVGA rtx

Hej !

Söker en 2 slot bracket till mitt evga 2080.

Hojta om du sitter på en 😁

Läs hela annonsen här

Permalänk

fick du tag på en??

Permalänk
Medlem
Skrivet av Unimoggen86:

fick du tag på en??

Nix... även om det var länge sedan jag sökte denna bracket så blev det relevant igen. Drar mig från att beställa från kina men ser inte ut att ha några alternativ... har du någon på lager ^^?

Permalänk

Nej tyvärr. Jag söker en själv.. Evga skickar inte till sverige och den var slut på lager på Ebay. Vet du nå mer ställen dom säljer dessa?

Permalänk
Medlem

SEK 70.64 | DEBROGLIE 12CM Baffle High Proflie Bracket for GeForce RTX 2080 RTX 2080 Ti NVIDIA 2080ti baffle RTX2080TI
https://a.aliexpress.com/_mrggCcH

Denna bör passa, klickade hem en nu.

Permalänk

Super schysst! klickade hem en också. Stog dock 22-30 dagar leveranstid men håller tummarna 👍🏻 vad hade du tänkt köpa för pcie riser? Tittade lite på phanteks gpu bracket och cable mods.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Unimoggen86:

Super schysst! klickade hem en också. Stog dock 22-30 dagar leveranstid men håller tummarna 👍🏻 vad hade du tänkt köpa för pcie riser? Tittade lite på phanteks gpu bracket och cable mods.

Grymt ! Förvänta dig att få betala lite för tull osv.. Men vad gör man när man inte har några alternativ. Trist att vi i EU inte har tillgång till sånt här lika bra som t.ex USA. Trodde aldrig jag skulle behöva bry mig om brackets men 3-sloten på XC ultra är too much <.<...

Jag har ingen tanke på att köpa en riser. Tanken var att kunna få in den i ett ghost och där ingår det en pcie4-riser.

Permalänk
Skrivet av Miniwonka:

Grymt ! Förvänta dig att få betala lite för tull osv.. Men vad gör man när man inte har några alternativ. Trist att vi i EU inte har tillgång till sånt här lika bra som t.ex USA. Trodde aldrig jag skulle behöva bry mig om brackets men 3-sloten på XC ultra är too much <.<...

Jag har ingen tanke på att köpa en riser. Tanken var att kunna få in den i ett ghost och där ingår det en pcie4-riser.

Okej, ja känns väldigt begränsat när det gäller sådant. Återkommer här när jag fått hem o provat. håller tummarna 👊🏻

Permalänk
Skrivet av Miniwonka:

Grymt ! Förvänta dig att få betala lite för tull osv.. Men vad gör man när man inte har några alternativ. Trist att vi i EU inte har tillgång till sånt här lika bra som t.ex USA. Trodde aldrig jag skulle behöva bry mig om brackets men 3-sloten på XC ultra är too much <.<...

Jag har ingen tanke på att köpa en riser. Tanken var att kunna få in den i ett ghost och där ingår det en pcie4-riser.

Har din kommit än? Min verkar inte ens vara påväg hehe..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Unimoggen86:

Har din kommit än? Min verkar inte ens vara påväg hehe..

Min har varit i postnords händer i några dagar men har inte rört sig sedan dess vilket känns lite weird.. :/

Permalänk
Skrivet av Miniwonka:

Min har varit i postnords händer i några dagar men har inte rört sig sedan dess vilket känns lite weird.. :/

Bara hålla tummarna då😅 min tracking uppdaterades precis till påväg till SE Customs