Tangentbord ROG Claymore FULL ASUS

Permalänk
Medlem

Tangentbord ROG Claymore FULL ASUS

Hej, säljer ett ASUS ROG Claymore FULL Tangentbord.

Numpaden kan sättas dit på antingen höger eller vänster sida.
Inköpta 2019-07-27.

Tangentbordet:

ASUS ROG Claymore Core MX Red
Bud från: 600 kr (Nypris 1089 kr)

ASUS ROG Claymore BOND till Claymore Core
Bud från: 250 kr (Nypris 699 kr)

Tillsammans bud från 750 kr.

Finns i Göteborg Guldheden.
Kan skickas om man vill det, då står du för frakten.
Prioriterar upphämtning.

Bud under priserna som är satta ignoreras.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

| Stationär: 6900 XT, 5800X3D | Laptop: Asus UX32A | Nas: Synology DS1813+ | Smarthem: Homey |

Permalänk

Inkluderar det allt det medföljde (t.ex. påsar, förpackningar, kablar etc.) och kvittot också?

Permalänk
Medlem

Har slängt kartongen, men kommer med kvitto, påse och kablage!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Stationär: 6900 XT, 5800X3D | Laptop: Asus UX32A | Nas: Synology DS1813+ | Smarthem: Homey |

Permalänk

Allt detta utom lådan?

Permalänk
Medlem

Nej jag köpte dom styckvis, så ser lite annorlunda ut med påsarna och klistermärkena finns inte kvar.
Är det något speciellt du söker i paketet?

Visa signatur

| Stationär: 6900 XT, 5800X3D | Laptop: Asus UX32A | Nas: Synology DS1813+ | Smarthem: Homey |

Permalänk

Jag försökte främst klargöra vad som erbjuds. Jag behövde också en bättre förståelse för hur detta skulle jämföras med att köpa nytt.

Permalänk
Medlem

@Super Älg: Största skillnaden på att köpa den av mig än nytt är att det blir 1038 kr i rabatt om du kör på paketpriset
Har bara slängt kartongerna, manualerna och klistermärkena. Men det är väl inte så ofta man betalar 1038 kr för dom

Visa signatur

| Stationär: 6900 XT, 5800X3D | Laptop: Asus UX32A | Nas: Synology DS1813+ | Smarthem: Homey |

Permalänk

Nu när du förklarar det så, kommer jag att ta det hämta för 750kr då.

Jag antar att de inkluderade näsborrhåren och andra intressanta partiklar är för gratis. 😉