Permalänk
Medlem

idiothjälp. Ljud per tryck.

Hej!
Jag är lite av en sucker för feedback. Jag gillar mx blue keyboards. Ett ordentligt klick och motstånd så man verkligen känner att man trycker ner tangenten Men jag tycker inte det är tillräckligt så jag skulle vilja göra ett program som kör ett klick genom högtalarna vid varje knapptryck, ungefär som motorljudet som kommer i högtalarna på elbilar, så jag undrar om det finns några gamla rävar här på forumet som kunde hjälpa mig med en bit på vägen och tipsa om hur det skulle gå att göra? Tack på förhand.

Permalänk
Moderator
Forumledare

@Captain Crunch: Jag har alltid trott w10 hade detta inbyggt av någon anledning men tji fick jag!
Hittade dock ett program som heter ”clickey” som uppenbarligen ska vara bra.
Ingen egen erfarenhet själv dock

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

@Captain Crunch: Jag har alltid trott w10 hade detta inbyggt av någon anledning men tji fick jag!
Hittade dock ett program som heter ”clickey” som uppenbarligen ska vara bra.
Ingen egen erfarenhet själv dock

Stort Tack!!! Precis vad jag letade efter. Du kommer att få ett omnämnande på försättsbladet i min nästa roman. <3

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Captain Crunch:

Stort Tack!!! Precis vad jag letade efter. Du kommer att få ett omnämnande på försättsbladet i min nästa roman. <3

Hahahaha, varsågod 😂
Jag kan se texten redan nu: ”ett speciellt tack till NordhNet för alla tusentals timmars oljud”

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Hahahaha, varsågod 😂
Jag kan se texten redan nu: ”ett speciellt tack till NordhNet för alla tusentals timmars oljud”

Ja nu smattrar det loss! Tack!