Emil lĂ€mnar oss 😱

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av emilakered:

BÄda Àr pÄ 87, tror det Àr butiken som har 89. Jag och Jenny sitter bokstavligen pÄ Webhallens kontor.

Aha, jag bara googlade och hamnade pÄ 89.

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av emilakered:

BÄda Àr pÄ 87, tror det Àr butiken som har 89. Jag och Jenny sitter bokstavligen pÄ Webhallens kontor.

Nu kan jag varken lÀsa tankar hos koncernledningen eller sia om framtiden, men i dagslÀget finns mig veterligen inga planer pÄ att slÄ ihop Komplett och Webhallen Ät nÄgot av hÄllen. Det Àr tvÄ pÄ mÄnga sÀtt lika men ÀndÄ vÀldigt olika företag, som "rÄkar" ha samma Àgare. Sedan delas det en del bakom kulisserna sÄklart, till exempel att vi tjuvar kontorsplats i Webhallens lokaler.

(Kan passa pĂ„ att nĂ€mna kort med. Vill inte vara trĂ„kig, stel eller fyrkantig, men en förutsĂ€ttning för mig att kunna vara pĂ„ SweClockers och ha kul pĂ„ SweClockers Ă€ven i framtiden Ă€r att jag kan hĂ€nga i forumet och snacka om allt möjligt. SupportfrĂ„gor och annat liknande runt Komplett kan, vill och kommer jag inte ta hand om – för det finns kontot @Komplett bland annat. Hoppas det Ă€r nĂ„got som alla kan köpa! )

Vi Àr bara intresserade av vart du Àr pÄ vÀg och fortfarande en av oss, dÀrför Àr det kul att se vad du kan dela med dig av, kÀnns lite som en insider bara.

Om nÄgon börjar hÄlla pÄ sÄ kommer du se snabbt att vi stÄr bakom dig och förstÄr att det absolut inte Àr din roll.

Jag hade haft full förstÄelse om du inte ens svarat hÀr pÄ en sÄn kommentar och uppskattar att du gjorde det!

Kul att se att rollen ökar och att du verkar trivas. Helt klart har Komplett tappat mindset de senaste Ären och om de inte legat överst pÄ prisjakt i vissa fall hade jag nog inte ens besökt sidan.

Jag har svÄrt att svara pÄ varför dock, kanske Àr att de inte funnits lokalt i uppsala alls?

Jag bara menar att du har en del att jobba pÄ och det finns en del att förbÀttra. Tror ingen tycker illa om Komplett i sig, om de inte rÄkat illa ut som kan hÀnda alla. Tror det borde gÄ att vÀnda trenden om man nu kan ens kalla det för trend

Lycka till!

PermalÀnk
Relik 📜 ★
●
Skrivet av Deriveh:

SĂ„ jĂ€kla kul Emil, stort grattis! Ska bli spĂ€nnande att se vad som hĂ€nder nĂ€r lite mer fokus öandar pĂ„ Sverige. 😊 Komplett gick frĂ„n att vara min "go to" butik till nr 3 pĂ„ listan, kanske Ă€ndrar sig igen.

W00t? Vi fĂ„r inte jaga dig om komplett support frĂ„gor 24/7?!? 😉

Tack! Jag har ju ÀndÄ varit i svÀngen ett tag och har stor respekt för vad mÄnga av vÄra konkurrenter branschkollegor gör. Med det sagt hoppas jag pÄ att kunna komma med en del nya (och kanske nygamla?) uppslag.

Du fÄr alltid jaga mig! Sedan kommer jag inte svara, men det... Àr som vanligt? <3

Skrivet av Fulci:

Aha, jag bara googlade och hamnade pÄ 89.

Haha, lĂ€tt hĂ€nt! TĂ€nkte bara förtydliga lite. Är du i nĂ€rheten nĂ„gon gĂ„ng, skicka en ping sĂ„ finns det kaffe!

Skrivet av medbor:

Vi Àr bara intresserade av vart du Àr pÄ vÀg och fortfarande en av oss, dÀrför Àr det kul att se vad du kan dela med dig av, kÀnns lite som en insider bara.

Om nÄgon börjar hÄlla pÄ sÄ kommer du se snabbt att vi stÄr bakom dig och förstÄr att det absolut inte Àr din roll.

Jag hade haft full förstÄelse om du inte ens svarat hÀr pÄ en sÄn kommentar och uppskattar att du gjorde det!

Kul att se att rollen ökar och att du verkar trivas. Helt klart har Komplett tappat mindset de senaste Ären och om de inte legat överst pÄ prisjakt i vissa fall hade jag nog inte ens besökt sidan.

Jag har svÄrt att svara pÄ varför dock, kanske Àr att de inte funnits lokalt i uppsala alls?

Jag bara menar att du har en del att jobba pÄ och det finns en del att förbÀttra. Tror ingen tycker illa om Komplett i sig, om de inte rÄkat illa ut som kan hÀnda alla. Tror det borde gÄ att vÀnda trenden om man nu kan ens kalla det för trend

Lycka till!

Inga problem, jag vill och kommer ju vara med i snacket hÀr! Vet av erfarenhet hur det kan bli bara, sÄ dÀrför tÀnkte jag att det Àr lika bra att slÀnga in den brasklappen. En del av planen framÄt Àr att en kollega ska ge officiella Komplett-kontot hÀr pÄ SweClockers mer kÀrlek, och dÀr kan ju dessutom fler personer hjÀlpas Ät bakom kulisserna.

Än sĂ„ lĂ€nge trivs jag jĂ€ttebra! Det Ă€r mycket nytt att lĂ€ra sig, Ă€ven om branschen Ă€r den samma. "TyvĂ€rr" verkar jag inte bli av med SweClockers-redaktionen heller, utan vi har fortsatt en hel del kontakt. Aldrig fĂ„r man vara riktigt glad...

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
â–Ș Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
â–Ș Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
â–Ș Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
â–Ș Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

PermalÀnk
Medlem
●

SĂ„g detta nu.

Fyfan vad sjÀlviskt..

Stort lycka till Emil!

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av emilakered:

Tack! Jag har ju ÀndÄ varit i svÀngen ett tag och har stor respekt för vad mÄnga av vÄra konkurrenter branschkollegor gör. Med det sagt hoppas jag pÄ att kunna komma med en del nya (och kanske nygamla?) uppslag.

Du fÄr alltid jaga mig! Sedan kommer jag inte svara, men det... Àr som vanligt? <3

Haha, lĂ€tt hĂ€nt! TĂ€nkte bara förtydliga lite. Är du i nĂ€rheten nĂ„gon gĂ„ng, skicka en ping sĂ„ finns det kaffe!

Inga problem, jag vill och kommer ju vara med i snacket hÀr! Vet av erfarenhet hur det kan bli bara, sÄ dÀrför tÀnkte jag att det Àr lika bra att slÀnga in den brasklappen. En del av planen framÄt Àr att en kollega ska ge officiella Komplett-kontot hÀr pÄ SweClockers mer kÀrlek, och dÀr kan ju dessutom fler personer hjÀlpas Ät bakom kulisserna.

Än sĂ„ lĂ€nge trivs jag jĂ€ttebra! Det Ă€r mycket nytt att lĂ€ra sig, Ă€ven om branschen Ă€r den samma. "TyvĂ€rr" verkar jag inte bli av med SweClockers-redaktionen heller, utan vi har fortsatt en hel del kontakt. Aldrig fĂ„r man vara riktigt glad...

Du fÄr passa dig för gamla kollegor, de Àr bara ute efter att utnyttja din godhet

PermalÀnk
LyxfĂ€llan 🎼 ★
●

@medbor @emilakered ja som att ta tips utan att tacka, har jag hört kan hÀnda.

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

PermalÀnk
Trollfabrik đŸ«¶đŸ» ★
●
Skrivet av Ratatosk:

@Jacob:
Du Àr förÀldraledig!
Grattis!

Undrade lite om du fÄtt sparken.

Dold text

Sonen Àr 6,5 Är, men tack i efterskott

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlĂ€gg eller pinga @Jacob. Finns Ă€ven pĂ„ Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

PermalÀnk
Medlem ★
●

Se vad som jag hittade nyss...

SÄ det kan gÄ!

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk lÀsare: DVD BrÀnnare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, NÀtaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Joakim Ågren:

Se vad som jag hittade nyss...

https://i.imgur.com/Ah1Zs2P.jpg

SÄ det kan gÄ!

Fick den dÀr pÄ flödet tyckte vÀl att personen verkade bekant

Visa signatur

Min dator Àr Cat-sÀker.
Hakuna Matata

PermalÀnk
●

TrÄkigt, men lycka till!

PermalÀnk
HjĂ€lpsam ★
●
Skrivet av Joakim Ågren:

Se vad som jag hittade nyss...

https://i.imgur.com/Ah1Zs2P.jpg

SÄ det kan gÄ!

Det nya jobbet verkar ha gjort honom gott, inget svart under ögonen, hyn ser frisk ut helt utan födelsemÀrken, acne, eller ojÀmnheter.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Joakim Ågren:

Haha jag sĂ„g bilden ocksĂ„ men missade helt att det var en reklam frĂ„n Komplett. TĂ€nkte att det var en thumbnail till nĂ„n artikeln eller video frĂ„n Sweclockers 😂

Visa signatur

NZXT H1 | Sapphire RX 5600XT PULSE | AMD Ryzen 5 3600 | ASUS Strix X470-I | 16gb Crucial Ballistix RGB @3600MHz | Kingston A2000 500gb | Samsung 860 Evo 500gb| Samsung 840 Evo 250gb | Philips E-line 27" 1440p @75Hz

PermalÀnk
Medlem ★
●

Titta sÄ fint!

PermalÀnk
Medlem ★
●

Nionde generationen? DÄ mÄste det vara billigt!!