Anandtech: "AMD:s styrkretsar TRX80 och WRX80 existerar inte"

Permalänk
Melding Plague

Anandtech: "AMD:s styrkretsar TRX80 och WRX80 existerar inte"

Välrenommerade Anandtech slår hål på ryktena om de mer potenta styrkretsarna TRX80 och WRX80 för Ryzen Threadripper.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Avdelning motsägelsefullt?!

Den finns inte men kan ändå finnas, men ingen annan vet om det. Dock så kan den finnas bortom den planerade tidsgränsen eller om ifall ändringar i produktionen görs mot befintligt schema.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Inaktiv

Hästar finns inte heller!

Skämt åsido, inte riktigt begripit mig på ryktena om nya AMD och Intel socklar, behövs det redan?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon5930:

Hästar finns inte heller!

Skämt åsido, inte riktigt begripit mig på ryktena om nya AMD och Intel socklar, behövs det redan?

Skickades från m.sweclockers.com

Ja för tusan, vi behöver över 100 kärnor 200 trådar till årets slut för att ha 3 flikar i Chrome samt 2 Word dokument öppna samtidigt. 💪🙂😜

Permalänk
Medlem

Lite offtopic men betyder bättre processorer att 3d filmer kommer ut snabbare?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon298854:

Ja för tusan, vi behöver över 100 kärnor 200 trådar till årets slut för att ha 3 flikar i Chrome samt 2 Word dokument öppna samtidigt. 💪🙂😜

Haha, jag undrar hur många kärnor man skulle kunna mata genom dagens sockel. AM4 sockeln är relativt liten och där blir minnet snabbt ett problem med.

Den dag DDR5 är aktuellt lär det nog bli en ny förmodligen... Men hade verkligen varit intressant att se en riktigt tokmaxad modell.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Lösa rykten finns ju. Vad vore väl vardagen utan dem. Den kunde vara dötrist och långtråkig och alldeles... alldeles underbar!

Skickades från m.sweclockers.com