Permalänk
Medlem

Radeon HD 5850

Har ett Radeon HD 5850 som bara ligger i en låda här hemma. Var ett tag sedan det användes men det funkade finfint då. Märket som syns i bilden (ursäkta kvallan) är endast klistermärket som repats bort, inte i min ägo när detta skedde.

Har ingen aning om de här ens är värda något men om det är någon som vill ha får ni gärna hämta det i Uppsala (antar frakt inte är värt det?). Har ingen statpåse/låda att skicka i så därför föredrar jag att ni hämtar.

Är det flera som är intresserad antar jag att det är bud som gäller. Annonsen får stå till söndag. Var snäll och skriv här i tråden och inte PM...

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är frakt helt uteslutet?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Köpte precis ett sådant kort på Tradera för två veckor sen. Gav 27kr. Kanske skulle testa på CF...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobitheo:

Är frakt helt uteslutet?

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har verkligen ingenting at frakta den i. Statpåsen och lådan den ligger i nu tillhör grafikkortet jag har i min egen dator, och de vill jag ha kvar.

Skrivet av Knotvillage:

Köpte precis ett sådant kort på Tradera för två veckor sen. Gav 27kr. Kanske skulle testa på CF...

Skickades från m.sweclockers.com

HELA 27KR!? 1,5 öl på nation ju! Also vad är CF?

Permalänk
Medlem
Skrivet av bektil:

HELA 27KR!? 1,5 öl på nation ju! Also vad är CF?

Crossfire står det för, och det kallas tekniken som används när man använder två eller flera AMD/ATI grafikkort ihop.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Crossfire står det för, och det kallas tekniken som används när man använder två eller flera AMD/ATI grafikkort ihop.

Justja! Tog inte förkortningen! Vad använder du korten till om jag får fråga?

Permalänk
Medlem
Skrivet av bektil:

Justja! Tog inte förkortningen! Vad använder du korten till om jag får fråga?

Det får du fråga honom om jag svarade bara på din fråga.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Skrivet av bektil:

Justja! Tog inte förkortningen! Vad använder du korten till om jag får fråga?

Har det bara till att få bild då jag kör på en Q9450.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Medlem
Skrivet av bektil:

Jag har verkligen ingenting at frakta den i. Statpåsen och lådan den ligger i nu tillhör grafikkortet jag har i min egen dator, och de vill jag ha kvar.

HELA 27KR!? 1,5 öl på nation ju! Also vad är CF?

Håller på pillar ihop en dator åt ett barn som behöver lite annat att tänka på. Men visade sig att den cpu jag har inte har integrerad grafik så ändrar du dig angående frakt och vi kan lösa det på nåt sätt så säg gärna till

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Tobitheo:

Håller på pillar ihop en dator åt ett barn som behöver lite annat att tänka på. Men visade sig att den cpu jag har inte har integrerad grafik så ändrar du dig angående frakt och vi kan lösa det på nåt sätt så säg gärna till

Skickades från m.sweclockers.com

Kolla annars Tradera. Finns en hel sjö med äldre 5-6 serien. Ligger en Nvidia 690 på blocket för 800.

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Medlem

Jag är i Uppsala och kan hämta det, om du vill bli av med det. Det skulle vara bra som felsökningskort.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tack för visat intresse alla, har en nära vän som ville ha kortet så det går till henne!