Maximal prisvärdhet! (Fri frakt och pingvinstång vid köp om 29 kronor).

Permalänk
Hedersmedlem

Maximal prisvärdhet! (Fri frakt och pingvinstång vid köp om 29 kronor).

Idag tror jag att jag uppnådde maximal prisvärdhet på en order någonsin.

Jag behövde en vibrationsdämpare till en 120 mm-fläkt, och det fanns så klart på Inet. Fri frakt också för Sweclockare, så jag slog till med leverans hem in i brevlådan.

Idag fick jag denna dämpare levererad i min brevlåda, men inte nog med det, så hade Inet-Algoritmen(TM) bestämt att jag skulle få pingvinstång den här gången. (Sur Smultron!)

Jag tror aldrig att jag fått mer värde för pengarna än idag. Min produkt, fri frakt OCH pingvinstång för 29 kronor. Helt fantastiskt! (Även om vibrationsdämparen precis enligt tidigare omdömen var "sladdrig".)

Permalänk
Medlem

Vi gillar alla Inet, så ruinera dem inte för lite pingvinstång..

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X, ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero, 32GB Corsair Vengeance LP 3200MHz, Gigabyte Radeon RX 5600 XT, Fractal Design Define C, Sesonic FOCUS PX 650W.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av saturday_sun:

Vi gillar alla Inet, så ruinera dem inte för lite pingvinstång..

Det var inte meningen

(Kan ju tillägga att man inte får pingvinstång varje gång, så att beställa sladdriga vibrationsdämpare bara för pingvingstångens skull skulle jag inte rekommendera.)

Permalänk
Medlem

Inet borde börja sälja pingvinstång separat, så kan vi köpa pingvinstång med gratis frakt och få en extra pingvinstång på köpet

Permalänk
Medlem
Skrivet av pv2b:

Det var inte meningen

(Kan ju tillägga att man inte får pingvinstång varje gång, så att beställa sladdriga vibrationsdämpare bara för pingvingstångens skull skulle jag inte rekommendera.)

Bara skojade Fick en hallonstång när jag beställde ett PSU häromdagen.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X, ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero, 32GB Corsair Vengeance LP 3200MHz, Gigabyte Radeon RX 5600 XT, Fractal Design Define C, Sesonic FOCUS PX 650W.