Phanteks Eclipse P500A tar prisbelönt chassistomme till lägre pris

Permalänk
Melding Plague

Phanteks Eclipse P500A tar prisbelönt chassistomme till lägre pris

På CES 2020 fortsätter Phanteks breddning av chassiserien Eclipse, där nykomlingen P500A ska erbjuda högt luftflöde i en av marknadens bästa stommar samt låg prislapp.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

99 USD känns rätt aggressivt om man ser till vilken stomme modellen bygger på.
Det där med RGB är så pass personligt men jag tycker det ser ut som ett riktigt vasst ATX-chassi. Det är väl det som känns lite trist, ATX.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk

Har själv ett p600s. Köpt efter att ha sett Jonas test. Bra låda. Lite för trång för min smak dock. Gick dock från ett väldigt stort Cooler Master, som saknar några av finesserna med p600s. Jag vänjer mig nog.

Är ju bara vid rengörning man regelbundet är där. Och detta är betydligt enklare i p600 chassit.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

9900k på vatten

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av DavidtheDoom:

99 USD känns rätt aggressivt om man ser till vilken stomme modellen bygger på.
Det där med RGB är så pass personligt men jag tycker det ser ut som ett riktigt vasst ATX-chassi. Det är väl det som känns lite trist, ATX.

Är väldigt imponerad över att de lyckas träffa 99 EUR med den här stommen. Den är för stor för mig personligen, men tror det kan bli en storsäljare för de som behöver utrymmet.