PC Game Pass – bästa spelprenumerationstjänsten?

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Bland djungeln av spel som finns på Game Pass vill jag passa på att tipsa om att Outer Wilds nu finns tillgängligt på tjänsten. Det var i min mening årets bästa spel 2019.

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av JonasT:

https://www.youtube.com/watch?v=YS2KB_cFrTo

Bland djungeln av spel som finns på Game Pass vill jag passa på att tipsa om att Outer Wilds nu finns tillgängligt på tjänsten. Det var i min mening årets bästa spel 2019.

Så sjukt bra spel! Ett av dom spelen jag skulle vilja radera från minnet bara för att uppleva allt en gång till!

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Kenneth:

Så sjukt bra spel! Ett av dom spelen jag skulle vilja radera från minnet bara för att uppleva allt en gång till!

Har du kört expansionen?

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Keeper of Traditions

Ifall man inte hänger på FZ:s game pass-trådar så har nu Mass Effect: Legendary Edition också släppts på Game pass/EA Play. Lyckades som tur var att hålla mig ifrån att köpa på steam rean i julas

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av NordhNet:

Har du kört expansionen?

Nej inte än, hade helt missat den faktiskt! Tänkte dra igenom den snart (backlog osv)

Permalänk
Medlem

Rainbow six och Rainbow six Extraction ingår från och med idag på Game pass genom länkning mellan Game pass och Ubisoft Connect.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Zingono1:

Rainbow six Extraction

Spelet som ingen bad om och som inte ens borde existera

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagerlöf:

Spelet som ingen bad om och som inte ens borde existera

Jaså, inte följt nyheter kring det men tycker det verkar som ett spel man kan fördriva ett par timmar med ihop med 2 vänner? Ingår det dessutom i en tjänst som jag redan betalar för så är det ju ingen förlust

Men det är klart att det är ju valfritt att spela det...

//Z

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Nu har Hitman Trilogy rullat ut på Game Pass! Har ni inte testat något av Hitman-spelen sedan IO ”rebootade” serien så är det ett ypperligt tillfälle nu.

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Vill bara tipsa om att Guardians of the Galaxy finns på Game Pass nu. Av det jag läst är det lite av en sleeper hit från 2021, där många säkert hoppade över det sett till hur mediokert Avengers-spelet var.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

https://www.youtube.com/watch?v=Q0fdMDwhVzk

Vill bara tipsa om att Guardians of the Galaxy finns på Game Pass nu. Av det jag läst är det lite av en sleeper hit från 2021, där många säkert hoppade över det sett till hur mediokert Avengers-spelet var.

Surt, köpte den på Epic-rean nyligen. Har förvisso redan spelat halva, så jag får väl glädjas åt att jag kunnat spela ett tag redan. Och det är riktigt bra faktiskt så det känns inte så farligt ändå.

Visa signatur

B650M AORUS ELITE AX ICE | AMD Ryzen 7800X3D | Corsair H100i Elite Capellix White | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 6000MHz CL30 | ASUS GeForce RTX 4070 Super 12GB Dual OC | Lian Li PC-O11 Dynamic Mini Snow Edition | Corsair SF750 750W 80+ Platinum | 34" Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 3440x1440p 144Hz

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Grattis världen! Death Stranding kommer till Game Pass for PC 23 augusti!

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Trevliga nyheter! Game Pass for PC har fått en uppdatering som visar hur lång tid det tar att klara av spel, vilket sker via Howlongtobeat.com. Riktigt smidigt tillskott som gör att du snabbt och enkelt kan se hur lång tid du behöver lägga för att klara ett spel, oavsett om du är ute efter att bara köra storyn eller om du vill nå 100%.