Plattformspärlan Yooka-Laylee and the Impossible Lair gratis

Permalänk
Melding Plague

Plattformspärlan Yooka-Laylee and the Impossible Lair gratis

Den som minns 90-talets Donkey Kong Country-spel bör inte missa Yooka-Laylee and the Impossible Lair, som är gratis till klockan 17.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Det ser mycket roligt ut. Men spela såna spel på pcn?
Jag skulle vilja ha det på nintendo switch och då ha något att spela till och från skolan/jobbet. Denna typ av spel är perfekt underhåll för detta. Nu kan man i.o.f.s sitta och spela på datorn på bussen, men jag är för gammal och sliten för detta.

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av lillaankan_i_dammen:

Det ser mycket roligt ut. Men spela såna spel på pcn?
Jag skulle vilja ha det på nintendo switch och då ha något att spela till och från skolan/jobbet. Denna typ av spel är perfekt underhåll för detta. Nu kan man i.o.f.s sitta och spela på datorn på bussen, men jag är för gammal och sliten för detta.

Det finns till switch med. Bara att testa det på pc och se om du gillar det

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Kalas. Haffade till mig själv och barnen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Medlem

Jätteroligt spel. Testat det någon 1h men blev illamående faktiskt. Förhoppningsvis övergående.

Visa signatur

Min rigg:
Corsair 275R TG, Ryzen 7 3700X, NH-U12S Chromax cooler, ASUS x570 strix-E, Corsair RMx750, Gskill Trident Z Neo 16Gb, RX6800 ref, Nvme Samsung 970 Evo.

Permalänk
Medlem

Så några spel vi fick gratis på mindre än 2 veckor, TABS, Superhot, Hello Neighbour och så detta.
Tack Epic Games!.

Och varför vi ska spela dessa spel på PC? jo för att dessa spel är lätta att driva i 4k 60fps+ på vanliga tvn och man kan ha vilken kontroll man vill till datorn.

Visa signatur

I5 9600k@stock / Cooler Master Evo 212 / Gigabyte Z390 Gaming X / Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz / MSI RTX2070 Gaming Z / EVGA 550 BQ / Asus VG27BQ 27" 165Hz

Ryzen 5 5600x@stock / Asus Rog Strix X570-E Gaming / Corsair Vengeance RGB Pro 16GB 3600MHz CL18 / MSI RTX3070 Suprim X / BeQuiet Pure Power 11 600W / Asus VG278Q 27" 144Hz

Permalänk

Hmm, det är inte gratis för mig?

Visa signatur

1700+ JIUHB H2O
6.5X55

Permalänk
Medlem
Skrivet av longrange:

Hmm, det är inte gratis för mig?

Är du inloggad? Och det ska vara gratis för alla, det är deras "Free game of the day" för den 31:a Dec, ska vara gratis fram till kl 17 den 1:a Jan för oss.

Permalänk

Haha, det var bara jag som var inne i fel store...

Visa signatur

1700+ JIUHB H2O
6.5X55

Permalänk
Medlem

Det var la Rare som gjorde DKC på SNES som sen såldes till MS?
https://en.wikipedia.org/wiki/Rare_(company)

Permalänk
Medlem
Skrivet av KungFredda:

Det var la Rare som gjorde DKC på SNES som sen såldes till MS?
https://en.wikipedia.org/wiki/Rare_(company)

Stämmer. Men utvecklarna som gjort yooka laylee har gammal personal från rareware.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min rigg:
Corsair 275R TG, Ryzen 7 3700X, NH-U12S Chromax cooler, ASUS x570 strix-E, Corsair RMx750, Gskill Trident Z Neo 16Gb, RX6800 ref, Nvme Samsung 970 Evo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillaankan_i_dammen:

Jag skulle vilja ha det på nintendo switch

Det är på 25% rea till idag. 234kr

Skulle skynda mig för jag tror deras reor brukar sluta innan dagen är slut i Sverige.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Attans att man missade detta. Ett av de få grattis spel jag faktiskt ville ha.

Skickades från m.sweclockers.com