Sony släpper tillbehör till Dualshock 4

Permalänk
Melding Plague

Sony släpper tillbehör till Dualshock 4

Ett nytt tillbehör till Sonys Playstation-kontroller Dualshock 4 adderar extra knappar och en OLED-skärm – på baksidan.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Bilden som är på förstasidan.. jag såg ett skrev...

Visa signatur

linux-folk är fan den nya sortens veganer. ingen frågar, diskussionen har inget med linux att göra.
Linux-folk: Jag kör Linux....

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av issue:

Bilden som är på förstasidan.. jag såg ett skrev...

Du är inte ensam

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Kenneth: haha

Visa signatur

linux-folk är fan den nya sortens veganer. ingen frågar, diskussionen har inget med linux att göra.
Linux-folk: Jag kör Linux....

Permalänk
Medlem

Åh gud det är en böld

Å andra sidan så får man en viss del funktionalitet som jag enbart sett från Microsoft's Elite Controller om man bortser från tredjeparts varianter. Coolt men herrejesus vad den ser ut

Permalänk
Medlem

Jag bytte från DS4 till Xbox Elite bara för att få knapparna på baksidan, även fast jag gillade spakarna och övriga knappar på DS4 bättre.
Nu kanske man kan gå tillbaka igen då.

Positivt att det är ett tillbehör så man slipper köpa ny kontroll.
Negativt att den kostar som en handkontroll nästan hah.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av issue:

Bilden som är på förstasidan.. jag såg ett skrev...

Varför skrev du det? Nä, förlåt…

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 14 Sonoma

Permalänk
Medlem

Butt Button Attachment - eller vad var det nu den hette?

Visa signatur

WS: R7 2700x | RTX 2070S | Corsair AX860W | Lian Li PC-O11 Dynamic
Unraid: R7-2700X | GTX1050 | 3U chassi med 20 diskplatser
Servrar: 3x NUC 10 i5 ESX-kluster

Permalänk
Medlem

Årets mest meningslösa produkt?

Permalänk
Medlem

Ett steg i rätt riktning

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3950X | Asus Crosshair VIII Hero | 64 GB DDR4 3200MHz | MSI GeForce RTX 3090 Suprim X 24GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av dlq84:

Årets mest meningslösa produkt?

Det är ju väldigt praktiskt att ha knappar på baksidan så det tycker jag verkligen inte.

Att lägga springknappen där i Dark Souls/Bloodborne är ju guld, och roll left/roll right i Rocket League bara för att nämna två exempel.

Permalänk
Medlem

Men varför är skärmen på baksidan?

Permalänk
Medlem

härligt med oled, Så man får bra svärta allvarligt varför oled? kunde kört billigt lcd istället för att få ner priset. Kan gissa att batteritiden blir lite bättre med oled men det kan ju inte skilja så många minuter på en så lite display

Permalänk
Medlem

...släptes idag, är det någon som hunnit testa, värt att köpa?

Visa signatur

Dator: Mac