i7 4790K, MSI Z97 Gaming 7, 32GB DDR 3 HyperX Fury 1866MHz m.m

Permalänk

i7 4790K, MSI Z97 Gaming 7, 32GB DDR 3 HyperX Fury 1866MHz m.m

Efter en Svartafredags-uppgradering är det dags att göra sig av med lite gammalt:

* chassi - Corsair Graphite 760T vit (köpt på Inet 2014-11-04) länk
* processor - Intel Core i7 4790K (köpt på Inet 2014-11-26) - har varit lätt överklockad länk
* moderkort - MSI Z97 Gaming 7 (köpt på Inet 2014-11-26) länk
* minnen - ddr3 HyperX Fury 2x8GB 1866MHz vit (köpt på Netonnet 2014-11-06)
* minnen - ddr3 HyperX Fury 2x8GB 1866MHz röd (köpt på Komplett 2016-04-24) länk
* cpu-kylare - Phanteks PH-TC14PE röd med röd-vita fläktar (köpt på Inet 2014-11-26) länk

Kvitton (utskrifter/pdf:er) finns på allt. I chassiet sitter också ett gäng Corsair AF1xxmm Quiet Edition-fläktar:
*2xCorsair AF140 röda fläktar i fronten länk
*1xCorsair AF140 vit fläkt bak och en i toppen länk
*1xCorsair AF120 vit fläkt i botten länk

Jag har inte en enda orginalkartong, för sakerna har ett gäng år på nacken... :/
Riktpris på 3500:-, men är öppen för förslag. Kan tänka mig att plocka isär och sälja delar, och jag kan också tänka mig att skicka saker. MEN den personen som dyker upp vid min dörr och köper rubbet får definitivt förtur (och förmodligen ett bättre pris) och jag tar inte nödvändigtvis det högsta budet, om det sparar mig tid och arbete. Jag har en liten bebis här hemma, så jag värdesätter min tid före att springa till posten i tid och otid.

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, när jag vill - eller att inte sälja alls om jag inte är nöjd. Tar helst bud i tråden, och inte PM - så ser alla vad som gäller.

Ha det fint // 000ptimus

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

3000kr och hämtar under valfri dag under helgen för ALLT

Permalänk
Skrivet av Bitfenix:

3000kr och hämtar under valfri dag under helgen för ALLT

Du fattar hur det här funkar du! Jag jobbar dessvärre hela helgen (långa dagar också). Men jag låter det här rulla på ett dygn i alla fall, ditt bud är noterat och på intet sätt uteslutet.

*edit - kan tydligen inte stava längre...

Permalänk
Medlem

@Bitfenix: Det såldes nyss ett paket med bara cpu, mobo och ram för 3100 kr så 3000 kr för ett med låda och kylare också, känns lite snålt

Permalänk

Om det är så att någon funderar på att lägga ett bud så kan jag även meddela att det sitter en Asus BluRay-spelare/DVD-brännare i! *sweetening the deal*

Permalänk
Medlem
Skrivet av PsyCor:

@Bitfenix: Det såldes nyss ett paket med bara cpu, mobo och ram för 3100 kr så 3000 kr för ett med låda och kylare också, känns lite snålt

Du kan bjuda högre

Permalänk
Medlem

Bjuder 800kr + frakt för enbart cpu.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av TbeL:

Bjuder 800kr + frakt för enbart cpu.

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat.

Permalänk

Är intresserad av: ddr3 HyperX Fury 2x8GB 1866MHz
Bud: 450kr

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Moderkort: MSI Z77 Mpower | CPU: Intel Core i7 3770K 3.5Ghz | RAM: Team Xtreem 2x8Gb DDR3 1600MHz 1.5V | GPU: Sapphire Radeon HD7970 Ghz Edition Vapor-X 3GB DDR5 | HDD: Seagate Barracuda® 1TB SATA 6Gb/s (SATA 3.0), 64MB Cache, 7200RPM, 3.5" | NÄTAGG: Aerocool Templarius Imperator 850W 80 Plus Silver | CHASSI: Fractal Design Define R4 Tower No PSU Black ATX

Permalänk
Skrivet av viktorfrans:

Är intresserad av: ddr3 HyperX Fury 2x8GB 1866MHz
Bud: 450kr

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat.

Permalänk
Avstängd

En tusing+frakt för cpu'n

Permalänk
Skrivet av nikitalord:

En tusing+frakt för cpu'n

Noterat.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

3200 för allt hämtar.

Visa signatur

Blank

Permalänk
Skrivet av lasseTM:

3200 för allt hämtar.

Noterat.

Permalänk

Budet som leder är från lasseTM. Jag jobbar idag, så låter det här rulla till ikväll/imorgon bitti.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Bitfenix:

Noterat.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Hämtar för 3500

Visa signatur

Inget fiffigt att fylla i här...

Permalänk
Skrivet av amdmannen:

Hämtar för 3500

Noterat.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Väljer att avsluta budgivningen nu och säljer till @amdmannen - tack för visat intresse samtliga andra.