SweClockers musmatta på lager för omgående leverans

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Leverans på gång här! Musmattan blir pricken över i för min datorhörna i köket som varit work in progress senaste året.

Nu kom lönen och villhöver suget blev för stort, men den är slut misstänker jag eftersom att den inte finns i shopen längre?

Permalänk
Redaktion
VD, Geeks 🦏

Hej, nu finns det 13 st mattor till salu i shoppen. Det är de absolut sista. Först till kvarn...

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av ceEEEEo:

Hej, nu finns det 13 st mattor till salu i shoppen. Det är de absolut sista. Först till kvarn...

@ruf0ns @Regert @Snuffelbutt Skynda! Skynda!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Man ska ha lite tur ibland, har suttit och velat om jag ska köpa eller inte då jag varit inne på att köpa en större musmatta. Sen en dag var dom borta och jag blev lite besviken att jag inte köpte någon men så nu vipps fanns några igen och då var det lika bra att beställa en. Har svårt att se att jag skulle bli missnöjd!

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 Ash | Corsair SF750 | Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition
AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix B550-I Gaming | Alpenföhn Blackridge (NF-A12x15 Chromax)
Corsair Vengeance LPX 32gb @ 3600Mhz | MP600 Pro 2TB + 970 Evo Plus 1TB

Samsung Odyssey G7 27" | Razer Deathadder Elite | GMMK Pro Olivia / Ikki68 Dreamscape | Steelseries Arctis 3

Permalänk
Medlem

Jag som precis tänkte köpa en ny musmatta. Attans! Någon som vet om de kommer tillbaka i lager?

Permalänk
Medlem
Skrivet av zAjben:

Jag som precis tänkte köpa en ny musmatta. Attans! Någon som vet om de kommer tillbaka i lager?

+1

Visa signatur

i5-4890k

Permalänk
Medlem

Skulle också köpa en omgående om det kommer in i lager igen

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Redaktion
VD, Geeks 🦏

@PihraiJA @zAjben @Louwsy Shroom

Hej,

kul att ni är sugna på mattor. Vi har planer men antagligen inte med samma motiv. Det kommer att ta lite tid tyvärr och jag kan inte lova något datum än. Återkommer om det när jag vet mer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ceEEEEo:

@PihraiJA @zAjben @iBurningMan

Hej,

kul att ni är sugna på mattor. Vi har planer men antagligen inte med samma motiv. Det kommer att ta lite tid tyvärr och jag kan inte lova något datum än. Återkommer om det när jag vet mer.

Det går inte att lägga en beställning mot förbetalning för att garantera att ni får betalt för dom beställda mattorna?

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem
Skrivet av ceEEEEo:

@PihraiJA @zAjben @iBurningMan

Hej,

kul att ni är sugna på mattor. Vi har planer men antagligen inte med samma motiv. Det kommer att ta lite tid tyvärr och jag kan inte lova något datum än. Återkommer om det när jag vet mer.

Tack för svaret

Visa signatur

i5-4890k

Permalänk
Redaktion
VD, Geeks 🦏

@Louwsy Shroom: Nej, tyvärr inte som det ser ut nu men så fort vi har en matta att presentera kommer det gå att lägga förhandsbeställningar.

Permalänk
Avstängd

@ceEEEEo

Jag skulle gärna vilja se en liknande musmatta ni sålde - fast i vit och svart. Bara en tanke.
/Christian

Permalänk
Redaktion
VD, Geeks 🦏

@Chrillthebill: Toppen, vi håller just på att kolla på en svartvit musmatta men
med ett annat mönster. Tar med ditt förslag i det arbetet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ceEEEEo:

@Chrillthebill: Toppen, vi håller just på att kolla på en svartvit musmatta men
med ett annat mönster. Tar med ditt förslag i det arbetet.

Jag vill även puffa för lite mer färg, typ grå och orange som den förra Mitt skrivbord blir så mycket vitt och svart annars Visst sambon tycker om det, men jag vill ha liiiiite färg iallafall!

Visa signatur

i5-4890k

Permalänk
Medlem

Är det någon som provat köra musmattan i tvättmaskinen? Min har fått några fläckar som jag inte fått bort (och nej inte det du tänker på)

Visa signatur

NZXT H510 | MSI Z170A KRAIT | Intel i5 6600K @ 4.4 Ghz | Powercolor 5700XT Red Devil | HyperX 16GB DDR4 2133Mhz | EVGA Supernova G2 750W | Samsung 850 Pro 256GB | Samsung 860 EVO 500GB | Corsair H100i Platinum | LG 34GK950F

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jerban:

Är det någon som provat köra musmattan i tvättmaskinen? Min har fått några fläckar som jag inte fått bort (och nej inte det du tänker på)

Hade du inte nämnt det hade jag inte tänkt på det!

Skulle du kunna ta en bild på fläcken och ladda upp här: http://www.imgur.com

Så kan vi göra en bedömning om lämplig metod... Har du nån aning om vad det kan vara för något?

En metod värd att pröva är att använda en handduk emellan och sedan värma på fläcken med strykjärn på låg värme. Det kanske löser upp fläcken?

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakim Ågren:

Hade du inte nämnt det hade jag inte tänkt på det!

Skulle du kunna ta en bild på fläcken och ladda upp här: http://www.imgur.com

Så kan vi göra en bedömning om lämplig metod... Har du nån aning om vad det kan vara för något?

En metod värd att pröva är att använda en handduk emellan och sedan värma på fläcken med strykjärn på låg värme. Det kanske löser upp fläcken?

Ingen ide att ladda upp en bild på det. Det är antingen cola eller öl som jag har spillt.
Strykjärn har jag inget men har provat med varmt vatten och diverse rengöringsmedel.
Men frågat ståkvar, har någon kört musmattan i tvättmaskinen och klarar den det?

Visa signatur

NZXT H510 | MSI Z170A KRAIT | Intel i5 6600K @ 4.4 Ghz | Powercolor 5700XT Red Devil | HyperX 16GB DDR4 2133Mhz | EVGA Supernova G2 750W | Samsung 850 Pro 256GB | Samsung 860 EVO 500GB | Corsair H100i Platinum | LG 34GK950F

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jerban:

Ingen ide att ladda upp en bild på det. Det är antingen cola eller öl som jag har spillt.
Strykjärn har jag inget men har provat med varmt vatten och diverse rengöringsmedel.
Men frågat ståkvar, har någon kört musmattan i tvättmaskinen och klarar den det?

Syror tas bäst bort med syror så prova denna metod som innebär att använda en vatten/ vit vinäger lösning (1/4 vinäger 3/4 vatten) och torka med en duk. Brukar funka på cola fläckar samt kaffe, förmodligen öl också! Gör sedan rent från vinägern med diskmedel och vatten, låt inte vinägern torka in då det kan ge dålig lukt och göra mattan pudrig.

Jag skulle personligen inte våga tvätta en sån exklusiv produkt i tvättmaskinen!

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakim Ågren:

Syror tas bäst bort med syror så prova denna metod som innebär att använda en vatten/ vit vinäger lösning (1/4 vinäger 3/4 vatten) och torka med en duk. Brukar funka på cola fläckar samt kaffe, förmodligen öl också! Gör sedan rent från vinägern med diskmedel och vatten, låt inte vinägern torka in då det kan ge dålig lukt och göra mattan pudrig.

https://www.youtube.com/watch?v=DFFmMx_YNpQ

Jag skulle personligen inte våga tvätta en sån exklusiv produkt i tvättmaskinen!

Tack för ett bra svar! Ska testa det

Visa signatur

NZXT H510 | MSI Z170A KRAIT | Intel i5 6600K @ 4.4 Ghz | Powercolor 5700XT Red Devil | HyperX 16GB DDR4 2133Mhz | EVGA Supernova G2 750W | Samsung 850 Pro 256GB | Samsung 860 EVO 500GB | Corsair H100i Platinum | LG 34GK950F

Permalänk
Konsolpleb 🕹

På gränsen till necro bump här men för er som missade att norpa en musmatta går det nu att beställa igen!
https://www.sweclockers.com/artikel/31468-forbestall-sweclock...

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem

Beställde 5:e Mars. Antar jag får vänta

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX6 |Xbox Series X |Playstation 5