SweClockers musmatta på lager för omgående leverans

Permalänk
Lego Master

Jävligt taget!
Enda bekymret nu är att jag måste möblera om datorn helt där hemma...sitter med ett svängt skrivbord just nu, i hörnet på en Linnmon från ikea:

Undrar hur fan jag ska få till det här...

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Beställt!
Min nuvarande steelseries qck xxl börjar bli riktigt sliten så det här va ju en perfekt liten julklapp till mig själv!

Visa signatur

CPU:Intel Core i7-6700K @ 4,5 GHz GPU: GTX 1080 Moderkort: ASUS Z170-E RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz Chassi: Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Kylare: Corsair h100i

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av pb123:
Skrivet av pellen:

Ser ut som ett Wooting one

Det stämmer! Är ett Wooting One på bilden, brukar egentligen stå i hyllan inne i studion nu för tiden.

Permalänk
Medlem

Den är skitsnygg och hade slagit till om det hade passat bättre, har tyvärr nyss investerat i en oversized musmatta.

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Daemon85:

Dyrare än razer, hehmm nej tack

Fast vår är bättre! Står SweClockers på den = instant win

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Fast vår är bättre! Står SweClockers på den = instant win

Får man lite aim assistance för att det står SweClockers?

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Zippeer:

Får man lite aim assistance för att det står SweClockers?

Ja, men håll det hemligt annars kommer alla kopiera våran matta.

Permalänk
Medlem

sjukt snygg! får bli en sen när man köper ny

Permalänk
Medlem

Jäklar vad snygg!

Visa signatur

Laptop: HP ZBook 15.
WS : i9-9900K, Asus Prime-A, 24 GB ram @3600 MHz, Qaudro K4000, 2 TB SSD + blandade HDD.

Permalänk
Medlem

Beställd!! Måste självklart ha en på jobbet!

Visa signatur

GTX 260 SC | GTX 280 SLI | GTX 280 Tri SLi | GTX 590 Quad SLi | GTX 980 ti | RTX 2080 Ti Strix OC | RTX 3090 Strix OC | RTX 4090 Strix OC
The Way It's Meant to be Played|NVIDIA

ASUS MAXIMUS Z790 APEX Encore | i9-14900KS | 2x24GB G.Skill 8000C36 M-die | Corsair AX1600i | Samsung 990 PRO 4TB | Corsair 7000D Airflow | 15x Corsair ML Pros (8x ML120 Pro, 7x ML140 Pro) | Rads 360+360+420 | LG C3 48" 120Hz

Permalänk

Hoppas den finns kvar tills nästa löning, brände månadens spenderar-pengar nu under BF

Permalänk
Medlem

Snygg! Haffat en.

Permalänk
Medlem

Som en lite äldre forummedlem är det givet att lägga vantarna på denna musmatta. Allvarligt talat, den är löjligt snygg!

Permalänk

Jag gick i tankarna på att byta ut min nuvarande matta då den började bli lite sliten, så detta kom ju lägligt. Diggar designen, hoppas den är lika snygg som på bilderna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon73130:

@Wastafari Skum sak att erbjuda kanske, men utan att veta return-to-sender-policyn/längden så kan jag sitta på'n åt dig här i Estocolmo om du så vill, o att den isf hämtas på T-Centralen bara.
Bara en tanke, PM:a om det låter intressant vetja.

haha, lite skum kanske, men sjukt schysst! tror det är 2v den kan ligga på postombud. Skulle antagligen kunna lämna ett gammalt ID hemma och se om någon kan hämta undertiden jag är i Thailand. Eller ändrar jag adressen till en kompis, det kanske är smartare?

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk

Detta var ett givet köp helt klart:)

Visa signatur

CASE Caselabs STH10 CPU 9900k @5.1GHz GPUs 2x RTX 2080Ti RAM 4x8GB G.Skill Trident Z 3600MHz PSU Phanteks Revolt Pro 1000W SSD 860 EVO 1TB, 1x Samsung 970 Pro 1TB M.2 Screen Samsung Odyssey G9 240Hz Motherboard Gigabyte Aorus Xtreme Waterforce Z390 Watercooling 480+480+480+480+240 Headphones Meze Empyrean, Audeze LCD-2CB, Hifiman Sundara DAC/AMP Topping D90&A90

Permalänk
Medlem

Självklart beställde man! Passade på att köpa kaffe koppen också

Visa signatur

| Intel Core i9 9900K @4,8GHz | ASUS ROG MAXIMUS XI HERO | Corsair Vengeance RGB Pro 32GB DDR4 3200MHz CL16 | ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX GAMING OC | Corsair RM750X | NZXT Kraken X52 240mm | Lian Li PC-O11 | Samsung 970 EVO NVMe 1TB + BarraCuda Desktop 2TB

Permalänk
Medlem

Synd med timingen att det blev 3 nya mattor härom dagen!!

Visa signatur

vad gör man inte för massorna med en
"riktigt stor digital penis"

Permalänk
Medlem

Beställd, plus för stilren design. B)

Visa signatur

[Sony 65" XE9305 + LG SJ9 | PS5] [Samsung Galaxy Z Flip 4]
[Ryzen 5800X3D | Arctic Freezer 34 eSports Duo | MSI B450 Tomahawk MAX | 4x8GB 3200MHz G.Skill TridentZ | Sapphire RX5700 XT Nitro+ | Kingston NV2 M.2 2TB | Corsair RM750X V2] [LG 34WN750-B]

Permalänk
Medlem

Äntligen! Har väntat sedan den förra musmattan Swec sålde, den börjar bli lite sliten nu.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Beställt en julklapp till mig själv

Visa signatur
Permalänk
Bussovi_ by XHI

@Trigger
Som kommer fram en månad efter jul 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022
Skrivet av Bussović:

@Trigger
Som kommer fram en månad efter jul 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Passar perfekt
Kommer vara på adress utomlands några veckor nu ändå

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Är den lika mörk som på "ingress"-bilden?
tycker den är lite för ljus på bilderna i snurran!?

Visa signatur

Fulburken:
| I9 9900K
| Gigabyte Aorus Z390 AORUS MASTER
| Asus RTX 3090 Strix OC

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Tickles:

Är den lika mörk som på "ingress"-bilden?
tycker den är lite för ljus på bilderna i snurran!?

Den är lite mörkare än vad som syns på bilderna i våran studio.

Permalänk
Medlem

Djäkligt snygg o stilren. Fick bli en tidig julklapp till mig själv

Permalänk

Vill beställa, men kan man inte pynta via swish som vid annonsering?
Vill helst undvika Klarna och gärna slippa 35kr för PayPal... Krånglig man är.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wastafari:

haha, lite skum kanske, men sjukt schysst! tror det är 2v den kan ligga på postombud. Skulle antagligen kunna lämna ett gammalt ID hemma och se om någon kan hämta undertiden jag är i Thailand. Eller ändrar jag adressen till en kompis, det kanske är smartare?

Är sjöman, och råkar titt som oftast ut för långsamma leveranser som ramlar in hos ombudet lagom tills jag dragit till havs.

Det brukar aldrig vara några som helst problem att få liggetiden förlängd, bara att maila/ringa ombudet och be om det. Skickas det som rek måste dock avsändaren begära förlängningen, men det tror jag knappast är aktuellt här

---

Ja, och när vi ändå är igång; givet köp om nåt liknande skulle komma i lite nättare format, min äckliga gamla Steelseries-matta är pensionsfärdig. Dess storlek är dock perfekt, 400x500 skulle jag gissa på. Har ett svängt bord, så funkar tyvärr inte med nåt monsterlångt.

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av 900-Mange:

Vill beställa, men kan man inte pynta via swish som vid annonsering?
Vill helst undvika Klarna och gärna slippa 35kr för PayPal... Krånglig man är.

Klarna och Paypal är vad som erbjuds i dagsläget. Just nu finns inga planer på att lägga till Swish.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Det stämmer! Är ett Wooting One på bilden, brukar egentligen stå i hyllan inne i studion nu för tiden.

Vilket är det andra tangentbordet då? https://cdn.sweclockers.com/artikel/bild/78115?l=eyJyZXNvdXJj...