Permalänk
Medlem

Tangentbord och pekdon för soffan?

Hej,

Jag har idag en Logitech Wireless Touch Keyboard K400 till en Intel NUC i vårt vardagsrum men finner den ganska omständlig att använda, särskilt pekplattan. Finns det något annat som skulle kunna vara bättre? Kanske något som man kan peka direkt på TV:n med?

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Medlem

Kanske finns det en mus som fungerar på länge avstånd på mer eller mindre vilket underlag som helst?

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Medlem

@Jimmy: Kanske trackpoint skulle funka battre?

Eller Tex Yoda-versionen om man vill ha julgran aret om:

Permalänk
Medlem

Den första hade inte varait dum dock kan jag inte se att den finns i en trådlös variant?

Annars är jag inne lite på en Logitech M570 Wireless Trackball

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Medlem

@Jimmy: Bluetooth, ju Dustin

Edit: Sjalv kor jag en Logitech G903 och ett Cooler Master SK621 till min HTPC och musar pa forsta basta bok eller soffkant, det funkar fint for mina behov, men det ar ju kanske inte varldens smidigaste losning

Permalänk
Medlem

Hehe, oj vilket pris!

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide