Vilken multifjärrkontroll använder ni till TV, stereo?

Permalänk
Medlem

Vilken multifjärrkontroll använder ni till TV, stereo?

Själv har jag en Logitech Harmony Companion fungerar ok men är lite seg.
Vad använder ni?

Permalänk
Keeper of the Bamse

Jag kör också Harmony Companion, tycker inte den är seg, kanske 50ms latens eller så

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har en Logitech Harmony som börjar bli riktigt gammal... Så jag kommer följa tråden efter inspiration till något nytt så småningom 🙂 (gärna något som är lite snabbare)

Permalänk
Medlem

Jag gillade Logitech klassiska kontroller. De har en liten Help-knapp vilket man kunde trycka på om någon apparat inte startar som den skulle, i de flesta fall löste det problemet.

Permalänk
Medlem

Logitech Harmony 895.

Visa signatur

Grundregel för felsökning: Bryt och begränsa.

Permalänk
Medlem

Logitech Harmony 785

Har dock en helt ny Logitech Harmony Elite som jag inte orkat packa upp och konfigurera.

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Relik 📜

Som många andra kör jag Harmony, en Ultimate för att vara exakt. Tycker den fungerar bra, väldigt kompetent. Lite långsamt jämfört med "native-kontrollerna", men då det mesta sköts i långa macron är det inget som stör så värst.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S