Permalänk
Medlem

G403 Wireless finns inte längre - den blev till G703 och sedan G703 HERO som numera finns (väger mindre och dubbel batteritid).

De som numera finns är
G403 (trådad)
G603 (Hero, trådlös, AA-batteri med högre vikt men billig)
G703 (Hero, trådlös inbyggt batteri, mindre vikt och gummerad sida)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

jag skulle nog ändå vilja rekommendera Logitech G Pro Wireless! Köpte en G603 o körde den ett år, bytte sedan till G pro. Största skillnaden är vikten, vilket jag tycker betyder väldigt mycket. Men sedan är knapparna mycket skönare att klicka på, speciellt hjulet.

Men om du ändå väljer att köpa G603 och vill ha lite lägre vikt går det att köpa ett plastskal till AAA batterier så de passar i AA och musen funkar på bara ett batteri. Då kan du få ner den till runt 100 gram.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag får ut ungefär 4 månader av batteritid 2st Ikeabatterier i min G603 på low via lightspeed.
Ca 2,5m avstånd till usb-dongeln, på hela tiden, används dagligen.

Visa signatur

"When elephants fight, it is the grass that suffers"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wescan:

G403 wireless som folk skriver om är en äldre variant och säljs inte längre.

Ahaaa, did not know that.

Permalänk
Medlem

Har en 603 som jag inte gillar. Tycker den släta plasten gör den svår att lyfta.

Permalänk
Medlem

Jag sa att jag skulle vänta till mellandagsrean innan jag bestämde och nu har den bestämt åt mig så att säga.
https://www.netonnet.se/art/gaming/gamingmus/logitech-g603-wi...

379:- är något jag kan avvara om jag av någon anledning inte skulle gilla den

Visa signatur

NZXT H510 | MSI Z170A KRAIT | Intel i5 6600K @ 4.4 Ghz | Powercolor 5700XT Red Devil | HyperX 16GB DDR4 2133Mhz | EVGA Supernova G2 750W | Samsung 850 Pro 256GB | Samsung 860 EVO 500GB | Corsair H100i Platinum | LG 34GK950F