Corsair RM650, FD Celsius S24, Panasonic Viera TX-P42ST60Y, Strafe RGB, ROG Gladius II

Permalänk
Medlem

Corsair RM650, FD Celsius S24, Panasonic Viera TX-P42ST60Y, Strafe RGB, ROG Gladius II

Corsair RM650
Alla tillbehör finns förutom kartong.
Pris: 500kr

Fractal Design Celsius S24
Kartong, tillbehör och kvitto finns.
Pris: 600kr

Panasonic Viera TX-P42ST60Y 3D Plasma
Sista generationens plasma-tv från Panasonic. Inköpt Augusti 2013. Fungerar som den skall och är i fint skick, foten har dock fått några repor när den blivit nedpackad. Kan inte se några inbräningar. Har hängt på vägg i sovrum.
Pris: 2000 kr (skickar även med en Google Chromecast på köpet)

Corsair Gaming Strafe RGB (https://www.komplett.se/product/853861#)
Kartong och tillbehör finns.
Pris: 500 kr

ASUS ROG Gladius II Gaming (https://www.komplett.se/product/917391#)
Tygpåse och tillbehör finns (ej kartong)
Pris: 400 kr

Betalning: Swish eller banköverföring.
Referenser kan givetvis ordnas.

Fler bilder på prylarna kan fixas om så önskas.
Finns i centrala Göteborg.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

FD Define C | ASUS ROG STRIX Z370-E GAMING | 8700K@4.8GHz - FD Celcius S24 | G.Skill 16GB 3200MHz CL16 Trident Z RGB | GTX 760 2GB Windforce R2 | Corsair RM650 | Tobii Eye Tracker 4C | Dell U2412M

Permalänk
Medlem

Hej,

Budar 600kr + frakt för Fractal Design Celsius S24.

Permalänk

Hej, budar 1000:- för celsius s24 +RM 650

Kan du skicka?

Hur gamla är grejerna?

@w4llen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av F0rss:

Hej,

Budar 600kr + frakt för Fractal Design Celsius S24.

Skrivet av Cypress_86:

Hej, budar 1000:- för celsius s24 +RM 650

Kan du skicka?

Hur gamla är grejerna?

@w4llen

Skickades från m.sweclockers.com

Hej!

Ursäkta sent svar. Har tyvärr inget vettigt att packa grejerna med, kan givetvis se om jag kan hitta emballage på jobbet under morgondagen och återkomma. Gissar även att frakten lär gå på en del då prylarna väger något kilo? Kylaren är från Januari 2018 och agget kommer jag faktiskt inte ihåg vilket år jag köpte det, någon gång mellan 2014-2016. Hittar tyvärr inget kvitto heller men har ju serienummer på agget om det kanske går att se mha det?

@F0rss@Cypress_86 är intresserad av flera av produkterna kommer jag vid eventuell affär släppa dessa först till @Cypress_86

Visa signatur

FD Define C | ASUS ROG STRIX Z370-E GAMING | 8700K@4.8GHz - FD Celcius S24 | G.Skill 16GB 3200MHz CL16 Trident Z RGB | GTX 760 2GB Windforce R2 | Corsair RM650 | Tobii Eye Tracker 4C | Dell U2412M

Permalänk

Hej, jag är fortfarande intresserad om du kan skicka.

Skrivet av w4llen:

Hej!

Ursäkta sent svar. Har tyvärr inget vettigt att packa grejerna med, kan givetvis se om jag kan hitta emballage på jobbet under morgondagen och återkomma. Gissar även att frakten lär gå på en del då prylarna väger något kilo? Kylaren är från Januari 2018 och agget kommer jag faktiskt inte ihåg vilket år jag köpte det, någon gång mellan 2014-2016. Hittar tyvärr inget kvitto heller men har ju serienummer på agget om det kanske går att se mha det?

@F0rss@Cypress_86 är intresserad av flera av produkterna kommer jag vid eventuell affär släppa dessa först till @Cypress_86

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cypress_86:

Hej, jag är fortfarande intresserad om du kan skicka.

Skickades från m.sweclockers.com

Hej!

Jag får nog hoppa att skicka dessa tyvärr. Hittar inget vettigt emballage och frakten lär gå på en hel del. Tack ändå!

Visa signatur

FD Define C | ASUS ROG STRIX Z370-E GAMING | 8700K@4.8GHz - FD Celcius S24 | G.Skill 16GB 3200MHz CL16 Trident Z RGB | GTX 760 2GB Windforce R2 | Corsair RM650 | Tobii Eye Tracker 4C | Dell U2412M

Permalänk
Skrivet av w4llen:

Hej!

Jag får nog hoppa att skicka dessa tyvärr. Hittar inget vettigt emballage och frakten lär gå på en hel del. Tack ändå!

Uppfattat, hör av dig om du ändrar dig.
Jag brukar dra till Ica eller till närmsta Elkedjan och fråga efter lite emballage när jag ska skicka något.
Brukar aldrig vara några problem att få en skvätt 😁
Men jag förstår om det är omständigt!

Mvh: Henrik

Skickades från m.sweclockers.com