Throwback Thursday: Jonas och Emil i första Fredagspanelen

Permalänk
Melding Plague

Throwback Thursday: Jonas och Emil i första Fredagspanelen

För nio år sedan fick två bekväma nördar utan kameravana för sig att snacka strunt framför en kamera. Resten är historia.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Nu blir det nostalgi.

Permalänk
Gallerikonnässör

Jag gillar att ni i andra avsnittet börjar som om det redan då var givet med Fredagspanelen.
Sist jag åt något samtidigt som jag kollade på Fredagspanelen var jag på ett lan och mumsade i mig paj med currykyckling.

Visa signatur

Ryzen 5 5600X | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | ASRock B550M-ITX/ac | Noctua NH-L12S 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Permalänk
Medlem

"Javisst"

Permalänk
Medlem

Vågar man se det här?

Permalänk
Medlem

Förvånansvärt bra! Tyckte inte alls det var så stor skillnad mot nu. Snyggt jobbat.

Permalänk
Skäggig legend

Här ligger man i soffa under filten och myser, så ser man detta... Swec har kommit så sjukt långt!! <3

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk

Det där låter ju lovande. På tiden att Intel lanserar något nytt, man blir ju lite köpsugen!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Första panelen och som fick mig motiverad att lära sig om just hårdvara. 💻

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Kan vara de roligaste jag sett på länge...HAHAHAHA!

Emil du är som vin!

Permalänk
Medlem

Har nog i princip aldrig sett den (frånsett ev någon min av något avsnitt för länge sen), då ska ju sägas att jag besöker både huvudsidan och forumet flertalet gånger per dag och varje dag..

På något sätt lockar den inte alls.
Kollar inte så ofta videogenomgångar och liknande öht, då det känns som att man får informationen mer effektivt genom att snabbt ögna igenom text istället. Har man varit in och läst dagligen både här och på andra sidor, så upplever jag att jag har tillräcklig koll och då tillför Fredagspanelen inte så mycket.
Inget illa om Emil och Jonas som så.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

knappt man minns dessa gamla paneler man kan säga att det har gått framåt eller som Jonas säger
"faktiskt, faktiskt"(0:43 in om någon undrar)

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Nostalgi!

Det var alltid ett glas rött på fredagen, hörlurar på o koppla av.

C

Permalänk
Medlem

Har sett alla avsnitt och längtar fortfarande till varje ny fredagspanel!

Har hänt lite sedan första avsnittet kan man säga!
Och mer är väl på planeringsstadiet efter ni tog in feedback för ett tag sedan? (Hur går det med det?)

Ibland mat, ibland fika eller godis, beror lite på när jag tittar. Tittar nog mest på lördagen nu för tiden med lite fika.

Vid avsnitt 500 kanske jag tröttnar, eller näe.. tror inte det.

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem

Det var helt rätt att börja med, ni har blivit sjukt mycket bättre också genom åren. Tycker det är störst skillnad på de tidiga avsnitten med Jacob, dock. Han hade mycket problem med blicken förr.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Brukar se Fredagspanelen på lördagsmorgon med en god frukost.

Visa signatur

Gaming: Playstation 5 | Server: FreeBSD | Core i5-3570k | Fractal Design Define C | Corsair 16GB RAM | HTPC: RPi5 | LibreElec | Chromecast | Laptop: MacBook Air M1 2020 | Phone: iPhone 13 Mini | AP: Ubiquity Unifi | Router: Vanilla FreeBSD + Packet Filter FW