Lite blandat, säljes + skänkes

Permalänk
Expertgissare

Lite blandat, säljes + skänkes

Säljer två stycken möss, fullt fungerande skick. 50kr styck eller bud.
En Mionix Naos 8200
En Razer Deathadder, om jag minns rätt är det den första versionen, inte så mycket använd men tagit bort den gummerade ytan.

Ett mini bluetooth tangentbord från rapoo E6300 nordisk. Väldigt lite använt och i fint skick. Fungerar med Android mm. 100kr eller bud.

Ett 3D printat delid verktyg för i7 4770K, bland annat och en oöppnad förpackning Liquid PRO från Cool Laboratory. 50kr eller bud.

Skänker följande till intreserad.
En Sony Eriksson Satio (symbian) med laddare, extra batteri och hörlurssladd. Fullt fungerande med mindre kosmetiskt slitage.

En Sony Xperia Pro med android 5.1.1 moddat för att delvis ligga på sd-kort (som följer med), finns att installera Android 6.0.1, mer information finns på https://legacyxperia.github.io/
Väldigt bra skick, särskilt tangentbordet som bara har används av mig den korta tiden jag använde/lekte med den efter att svärfar haft den.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

50kr + frakt för delidverktyg och Liquid PRO

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av daremon:

50kr + frakt för delidverktyg och Liquid PRO

Skickades från m.sweclockers.com

Bud noterat, låter det gå veckan ut så är det ditt om ingen annan är intresserad.

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

Hej. Jag är intresserad av Sony Xperia pro om du har lust att skicka. Betalar för frakt såklart

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av malmmalm:

Hej. Jag är intresserad av Sony Xperia pro om du har lust att skicka. Betalar för frakt såklart

Skickades från m.sweclockers.com

Hade redan en person som hört av sig angående båda telefonerna, så de är redan på väg tyvärr.

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Expertgissare

Möss och tangentbordet finns kvar!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB