Jag tog kontakt med dom, men jag hade redan fått tag i Budbee, och fick en gratis hemleverans istället. Power såg detta och gjorde inget mer.
Tyvärr så lyckades Budbee ändå inte leverera paketet hem till mig pga förseningar. De skickades sms om detta kl 21. Deras senaste tid på att leverera paket var 22.30. Vilket betyder att föraren hade antingen för många paket att skicka eller tog ledigt för dagen.
Jag meddelade detta till Power, men jag gissar att Power också tog ledigt för helgen. Detta var i fredags som Budbee skulle leverera.
Fick för en kvart sedan om ett sms om att de har bokat en ny leverans idag. Få se om de lyckas fullfölja leveransen idag.
Efter detta så kommer jag aldrig välja skåpleverans. Detta är andra gången det händer mig, första gången var det inte lika allvarligt som denna. Väljer man skåpleverans så är det inte garanterat att paketet kan levereras pga att skåpen är upptagna av andra leveranser. Trots att mitt paket blev lovad att den skulle vara prioterad så blev ändå mitt paket ej levererad.
Även hemleverans så kommer jag inte välja Budbee. Hellre att det tag nån dag extra om de skickas av Early Bird eller att man själv får hämta från PostNords utlämningsställe