Säljer min brutala gaming dator

Permalänk
Medlem

Säljer min brutala gaming dator

Hej allihop! nyinköpt gaming dator säljes då det inte finns varken tid eller rum att användas framöver då det tillkommer en extra medlem i familjen ;). Den är ca 1,½ månad gammal, välskött och utan skador eller liknande. Datorn är så prisvärd den kan bli och en grymt bra gaming julklapp!
NYPRIS dator 32990:-
NYPRIS skärm: 5690:-

för hela paketet 34000kr vilket är nästan 10 000:- rabatt då det ingår corsair tillbehör för ca 4500:-

ALLA KVITTON OCH KARTONGER FINNS KVAR VILKET DE KOMMER BEFINNA SIG I SOM NYSKICK! (länkar till dator + skärm finns längst ned om ni vill kolla via hemsidan pris osv)

priset kanske kan gå ned lite vid snabb affär men inga skambud eller oseriösa köpare har inte tid för det...

Kan även tillägga att jag har en LG ULTRA GEAR skärm som ska säljas också med plasten runt kanterna kvar och är helt i nyskick!

samt hörlurar corsair och corsair tangentbord med corsair mus ingår om man köper både skärm och dator!

SPECCS DATOR:

Grafikprocessorserie: NVIDIA GeForce RTX
Grafikkort: NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti
Hårddisk
Typ: SSD
Egenskaper för hårddisk: NVM Express (NVMe)
Hårddiskutrymme: 1 TB
Processor
Generation: 9
Processor: I9-9900K
Antal kärnor: 8-kärnor
Processorfamilj: Core i9
Klockfrekvens: 3.6 GHz
Tillverkare: Intel
Färgkategori: Svart
Färg: Svart
Medföljande OS
Utgåva: Windows 10 Home
Familj: Windows 10
Typ: Windows 10 Home 64-bitarsutgåva
System
Hårddiskkapacitet: 1 TB
Typ: PC
Chassi
Tillverkarens format: Tower
Formfaktor: Tower
Header
Förpackad kvantitet: 1
Tillverkare: Webhallen
Märke: Webhallen
Modell: D19-0408
Produktlinje: Webhallen Config
RAM
Minneshastighet: 3200 MHz
Teknik: DDR4 SDRAM
Formfaktor: DIMM 288-pin
Internminne (RAM): 32 GB
Service och support
Typ: 3 års garanti
Nätverk
Datalänkprotokoll: Gigabit Ethernet, Fast Ethernet, Ethernet
Videominne
Grafikminne: 11 GB
Moderkort
Kretstyp: Intel Z390

LÄNK DATOR: https://www.webhallen.com/se/product/307126-Webhallen-Config-...

LÄNK SKÄRM: https://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/bildskarm...

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej!

Ett tips är att skriva datorns specifikationer och inte göra copy/paste på den väldigt långa (och onödiga) lista som du har gjort nu Då blir det lättare för eventuell köpare att se om din dator är intressant.

Mvh
Tobias

Visa signatur

| bequiet! Dark Base 900 | Corsair HX1000i Platinum | MSI Z370-GAMING M5 | i7 8086k @ 5000mhz | Custom EK-loop (GPU & CPU) | Corsair Veng. 32GB @ 3200mhz | Samsung 960 EVO M.2 500GB | Zotac RTX 2080 Ti AMP! | Asus PG348Q @ 100hz |
http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/562661-grat...

Permalänk
Medlem

Relevanta specifikationer borde vara:

Intel Core i9-9900KF - 8 cores / 16 threads / 3.6 GHz (5.0 GHz Turbo)
ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL
HyperX Fury RGB 32GB (4x8GB) / 3200MHz / DDR4 / CL16
Samsung 970 EVO Plus 1TB M.2 NVME
ASUS ROG Strix Z390-F GAMING
Corsair Hydro H100X
Corsair RM750 80+ Gold
Fractal Design Meshify C / Dark Tempered Glass / Svart

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5

Permalänk
Medlem

@=): tack för tipset!

Permalänk
Medlem

Är det samma dator som du haft problem med enligt din startade tråd här?
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1574647-skulle-behova-...

Har problemen löst sig (kan ju vara av visst intresse för ev. köpare av 29k dator)?

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrillol:

Är det samma dator som du haft problem med enligt din startade tråd här?
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1574647-skulle-behova-...

Har problemen löst sig (kan ju vara av visst intresse för ev. köpare av 29k dator)?

Kan ju lite snällt ta och berätta att jag bad om hjälp för jag inte kan något om bios och att jag själv krånglade till inställningarna via någon skev jävla guide. Datorn fungerar helt utmärkt då jag återställde allt till sitt ursprung. Jag har satt det priset då jag inte tänker gå ned så pass mycket mer än så vilket är mitt eget val inte ditt visst?
Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av schulzen:

Kan ju lite snällt ta och berätta att jag bad om hjälp för jag inte kan något om bios och att jag själv krånglade till inställningarna via någon skev jävla guide. Datorn fungerar helt utmärkt då jag återställde allt till sitt ursprung. Jag har satt det priset då jag inte tänker gå ned så pass mycket mer än så vilket är mitt eget val inte ditt visst?

Skickades från m.sweclockers.com

I tråden så är det (som jag tolkar/förstår det) inte helt utrett om de problem du upplevde blev lösta, därav min fråga. Men nu när du skriver att den funkar utmärkt så är ju det perfekt, eftersom den är till salu.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Vänligen håll en trevlig ton och rapportera gärna ev. regelbrytande inlägg istället för att ge igen med samma mynt.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...