Övriga Fynd – Diskussionstråd

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bosse78:

Dont do it! Om du inte verkligen tänkt läsa skiten! Jag va nästan på väg att göra det, men inser att jag bara slösar på jordens resurser!

Sent svar men likväl.

Tecknade en gratis månad eller om det var två förra sommaren. Sa upp prenumerationen när det närmade sig slutet. Fick diverse erbjudanden efteråt och nappade på. Deras +allt för 25kr i månaden i ett år. Enda som saknas för mig är DI.

Men Bonnier är "duktiga" att ringa och mycket mobilnummer när de ringer men är ju också lättta att hitta på exempelvis hitta. Lite alternativa epostaadresser och telenummer rekommenderas nog ändå.

Själv rätt nöjd med utbudet, trots att DI inte ingår och köra en gratis månad om man är intresserad och invänta erbjudanden på mailen kan vara lönsamt.

Lite spridda tankar om någon funderar på dessa tjänster men oroar sig för kontakter med dom. Tycker det fungerat bra när de ringer upp så haft bra personlig erfarenhet ändå, till skillnad från liknande från andra. Försäljning av användarinfo är inte okej men alla gör det.

Och när, jobbar inte för DN eller Bonnier men tänker det är bra att sprida min erfarenhet.

För mig har de sålt ett svårslaget erbjudande, enda som vore en förbättring är om de lägger till DI. Skulle kunna acceptera en höjning på 5kr/månad. xD

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo
Spellaptop: Asus ROG Strix G15, 6800H, 16GB, RTX 3070Ti, 1TB NVMe
Övrigt: Dell XPS 13 modell 9310, Apple Macbook Air M1 8GB samt Samsung Galaxy S7 FE, Steam Deck
Dammsamlare: PS5, Switch och Xbox One X
Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...