Bästa mobilen för 2500 - 3500 kr

Permalänk
Medlem

Bästa mobilen för 2500 - 3500 kr

Hej alla,

Letar efter en mobil och min budget ligger på 2500 - 3000 kr, vad är den bästa mobilen just nu för det priset?

Tack

Permalänk
Medlem

Morsan köpte en Samsung A50 som hon är nöjd med.
Jag skulle ha köpt en A50 eller A70

Föredrar du iphone så kan man även köpa en beg. Iphone 8 för c.a 3tkr

Visa signatur

i7 10700K / EVGA 2070 / Z490-I / 16GB 3600mhz / 1.5TB NVMe / SF750 / Lian Li TU150 / Custom Loop / Ducky One 2

Permalänk
Medlem

Det är ju bra om man vet vad du kan tänka dig göra avkall på och vad som måste vara/är viktigast för dig. Under toppklassen är det alltid kompromisser, då gäller det att hitta en som passar just dig. Man får vad man betalar för ganska generellt, det finns ingen doldis som har samma funktion/kvalitet som toppmodellerna.

Permalänk
Medlem

Ska man ha mobilen till att ringa och lite surf så är det onödigt att köpa en toppmodell för det skiljer inte så mycket och kameran duger den med.Det som kan göra skillnad är hur länge en billigare uppdateras.

Permalänk

@cads: Skulle säga något liknande, dumt att köpa nyaste dyraste bara för att

Permalänk
Medlem

Huawei P30 lite kanske.

Beror på vad du prioriterar. Bästa kan betyda olika för folk. Bästa batteriet, kameran, skärmen, gamingprestanda?

Det som jag har märkt är att mina nya flaggskeppstelefoner från Samsung senaste tiden har inte levererat på allmänprestanda. Första månaderna funkar dom helt ok, men efter en tid så segar dom ner, mer och mer och mer.

Har en P30 Pro nu och den har jag nu haft i ett halvår och lite till, där kan vi snacka rappt användarinterface.

Xiaomi Pocophone F1 köpte vill till jobbet, väldigt trevlig telefon. Allmät telefoner från Xiaomi är årisvärda.

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.